ניצן צפוי לפתוח נגד צ'כיה וסקוטלנד, גם ארד ולביא בתוכניות

שוער בית"ר ירושלים אמור לערוך הופעות בכורה במקום מרציאנו במשחקי סיום הקמפיין, גם שחקני מכבי חיפה בתמונה כחלק מהניסיון להצעיר את הנבחרת ובהדרגה להחליף שחקנים כמו ייני ונאתכו

(גודל טקסט)

שלושער מדהים של ערן זהבי ב-20 הדקות האחרונות בסלובקיה אמנם הוביל את הנבחרת לניצחון 2:3 שייתכן שישאיר את ישראל בדרג השני של ליגת האומות גם בקמפיין הבא, אבל למרות המחמאות הרבות שקיבל רוטנשטיינר על התעוזה, בנבחרת לא מכחישים שזה היה משחק שאפשר היה להכריע הרבה קודם ובוודאי להימנע מפיגור כפול בשלב כל כך מוקדם במשחק.

"וילי לא עשה חשבון לריב בין זהבי לדאבור, לא הוציא אותם וזכה בכל הקופה, אבל בלי זהבי זו לא נבחרת ברמה", הודו בהתאחדות אחרי המשחק. גם רוטנשטיינר עצמו הודה כי הנבחרת תלויה בזהבי ושבעידן הנוכחי זו הנבחרת שלו, אך זו גם הסיבה לביקורת שהועברה על האוסטרי בטענה שהוא תקוע במערך שמקשה על הנעת כדור, לחץ על היריב וגורם לשחקני ההתקפה לרדת אחורה לקבל את הכדור ולבזבז אנרגיה במקומות מיותרים ובזמנים לא נחוצים במשחק.

לאחר המשחק, התראיין מואנס דאבור וטען בכל הנוגע למערך הקיים: "לשחק בנבחרת זה שונה מאשר בקבוצה, לפעמים אני לא מגיע למצבים כי אני פשוט יורד אחורה, רץ המון כדי להשתתף במשחק הלחץ שמתחיל מלמטה וכמובן משקיע 200 אחוז בשביל הנבחרת".

דאבור. מתקשה להרשית במערך הקיים | איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל

כפי שפרסמנו, רוטנשטיינר אמור לסיים את דרכו בנבחרת ישראל בחודש דצמבר, לאחר המשחקים האחרונים בקמפיין ליגת האומות נגד צ'כיה וסקוטלנד, מהלך שנובע גם מרצונם של בכירים בהתאחדות לכדורגל להמשיך את תהליך חילופי המשמרות כך שוותיקים כמו שרן ייני, איתן טיבי וביברס נאתכו יוחלפו בהדרגה בדור הבא.

בחודש הבא, במשחקי סיום הקמפיין, אמורים לשוב לסגל נדבקי הקורונה ניר ביטון, טאלב טוואטחה, חאתם אלחמיד, דן גלזר, דור פרץ, יונתן כהן ודן ביטון שלמעשה יהוו את הבסיס של נבחרת ישראל בעתיד לצד אלי דסה, איל גולסה, שון וייסמן, מואנס דאבור, מנור סולומון וכמובן ערן זהבי.

ייני. חילופי משמרות בקמפיין הבא | מאור אלקסלסי

אגב, בנבחרת היו טענות כלפי הצוות המקצועי שבחר לפתוח משחק שלישי ברציפות תוך שישה ימים עם ייני, טיבי ונאתכו: "השינויים במחצית השנייה עבדו, כשנכנסו עופרי ארד ונטע לביא גם הצוות ראה שהמערך לא מתאים ושצריך לשחק אחרת", אמרו בנבחרת.

השוער אופיר מרציאנו לא צפוי לפתוח בהרכב במשחקים בחודש הבא, אחרי שגם אתמול ספג באשמתו הישירה. נראה כי איתמר ניצן יזכה להזדמנות בין הקורות ולמעשה יערוך הופעת בכורה, כשגם אריאל הרוש עשוי לשוב להרכב בתנאי שימצא קבוצה וישחק באופן קבוע.

מרציאנו. יאבד את מקומו לניצן, כנראה | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי