רמזי ספורי סיכם על מתווה הקיצוץ ויישאר בהפועל ב"ש

רמזי ספורי חוגג
רמזי ספורי חוגג. הקשר ממשיך במחזיקת הגביע | דני מרון

הקשר יקצץ כ-35% משכרו וצפוי לחתום לאחר חזרתו של המנכ"ל אסי רחמים לפעילות מלאה. שחקנים חששו לבוא במגע עם הנדבקים שהחלימו והמתינו לתחילת האימון. במועדון אישרו: נערער לאופ"א אם שחקנים ימצאו חיוביים מחר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הקשר רמזי ספורי נע זמן רב סביב חוסר ודאות. תחילה הוא סירב לבקשת הפועל באר שבע לקצץ בשיעור של 40 אחוז בשכרו, מאוחר יותר חלה התקדמות במגעים עמו, אחר כך שוב הצדדים הגיעו למבוי סתום וכעת הוא סיכם על הישארותו בקבוצה, כשהחתימה הסופית על מתווה הקיצוץ צפויה בימים הקרובים, לאחר שהמנכ"ל אסי רחמים ישוב לפעילות מלאה. 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, במועדון הוחלט לתת צ'אנס נוסף לספורי, שלא נכלל בסגל בחלק מהמשחקים, להגיע לסיכום ואף רשמו אותו לאירופה לאחר שכבר קיבל אור ירוק לעזוב. בין הצדדים הושגו הבנות בעל פה ונראה כי שיעור הקיצוץ יעמוד על 35 אחוז, במקום 40. עד כה קיזז המועדון כ-40 אחוז משכרו ללא הסכם, כך שיוחזר לו חלק מהכסף באופן רטרואקטיבי.

בנושא אחר: במועדון אישרו את הפרסום אתמול באתר, לפיו ישנה כוונה לפנות לוועדה מיוחדת של אופ"א, באמצעות הרופא ד"ר ליאור זלר, כך שבמקרה שבו אחד השחקנים שנדבקו יימצא חיובי לנגיף בבדיקה מחר (שלישי), הוא יוכל להשתתף במשחק מול סלביה פראג ביום חמישי (19:55, שידור ישיר בספורט1). הסיבה לכך היא כמובן חוות דעת רפואית הקובעת כי שארים של הנגיף עשויים להישאר בדרכי הנשימה של חולה שהחלים ולשם כך אופ"א הקימה ועדה מיוחדת שדנה במקרים מסוג זה.

ז'וסואה | אודי ציטיאט

השוער רז רחמים ישוב היום לאימונים ויהיה השחקן האחרון שנדבק וחוזר לסגל. לאימון הקבוצה אתמול הגיעו שאר הנדבקים. השחקנים התלבשו ברכבים, הגיעו לאזור חדר ההלבשה רק כדי לנעול נעליים ושמרו על מרחק מחבריהם. חלק מהם נרתע מחזרת הנדבקים ונכנס לאימון רק לפני תחילתו, מתוך חשש לבוא עימם במגע. אליניב ברדה ומאור מליקסון ימתינו לאישור הרופא לאחר שסיימו את ימי הבידוד שלהם. הקשר הפורטוגלי ז'וסואה ממשיך להתאמן, אך לא ידוע עדיין האם יוכל לפתוח בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי