אביטן שכנע את סלע להישאר, בסכנין בונים על הצלחתו עם הזרים

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

המאמן החדש שיעביר היום את אימון הבכורה קיבל החלטה ראשונה ושכנע את עוזרו מחדרה להמשיך. לאור חשש מפציעות, הקבוצה לא תקיים משחקי אימון. המאמן יצפה בסגל הקיים ואז יחליט באיזה עמדות להתחזק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה קשה עם שני הפסדי ליגה, בני סכנין יוצאת לדרך חדשה. לאחר שבוע סוער שכלל שיחה קשה בין היו"ר מוחמד אבו יונס לבין המאמן אלדד שביט, שהביאה להתפטרותו של האחרון, במועדון מינו אתמול (ראשון) את ניסו אביטן. "אני מתרגש לחזור לכר הדשא, רציתי לחזור ואני מאמין שנצליח יחד בסכנין", אמר המאמן החדש.

כבר היום (שני) יעביר המאמן החדש את אימון הבכורה וצפוי לערוך שיחה עם הצוות המקצועי ועם שחקני הקבוצה. ההחלטה הראשונה של אביטן היא שעוזר המאמן הראל סלע ימשיך. סלע הגיע במהלך העונה שעברה עם שביט ואף עמד העונה על הקווים במהלך התבוסה 7:0 למכבי נתניה, ועזב יחד עם שביט בצורה לויאלית. אלא שאביטן, שעבד עם סלע בהפועל חדרה, ביקש ממנו להמשיך בקבוצה וסלע נענה.

מעבר לזה, מייד עם חתמתו אביטן בפני ההנהלה שהוא מעוניין להתחזק לפחות בשלושה שחקנים אך טרם החליט לגבי העמדות. אביטן יצפה בסגל הקיים במספר אימונים ולאחר מכן יקבל החלטה. "מועד העברות חדש ייפתח בשבוע הבא ועד אז נקבל החלטה בנושא" אמר המאמן.

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

בסכנין מקווים כי אביטן יצליח לפגוע בול עם שחקנים זרים כפי שעשה בהפועל חדרה עם צירופם של פרדי פלומיין שנמכר בהמשך לבית"ר ירושלים וכן קווין טאפוקו שהגיע להפועל באר שבע. כרגע בקבוצה ארבעה זרים ויש מקום לעוד שניים נוספים.

החלטה נוספת של אביטן היא שלא לערוך בשלב זה משחקי אימון וזאת משום שהקבוצה לא התאמנה זמן רב עוד לפני ההשבתה הכללית של הכדורגל הישראלי וישנו חשש מפציעות. משחק הבכורה של אביטן יהיה ביום שני בעוד שבועיים נגד הפועל באר שבע.

ניקולה גולאן, פרדי פלומיין, קווין טאפוקו
פרדי פלומיין, קווין טאפוקו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי