בדרך החוצה: בית"ר ו-ורדסקה ייפגשו. המתווה: פיצוי של חצי שנה

אחרי שהתנגד לשחרור, הבלם שלא שיחק מול הפועל כפר שלם בטענה לפציעה, עשוי להגיע להסכמות. ביום שני: משחק אימון מול בני יהודה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ביטלה את המשחק ביום רביעי מול הפועל כפר סבא וקיימה משחק אימון ביום שישי מול הפועל כפר שלם. הערב (שבת) קבעה הקבוצה משחק אימון נוסף, ביום שני מול בני יהודה. במועדון התייחסו לעובדה שדיוגו ורדסקה ואור זהבי לא שותפו מול היריבה מתחתית הליגה הלואמיץ ואמרו: "זהבי לא התאמן ארבעה ימים ברציפות, ורדסקה לא התאמן סדיר כל השבוע". 

יחד עם זאת, לשניים ברור כי בית"ר מנסה לדחוק אותם החוצה. במסגרת שיחות שנערכו עם נציגי השניים, לא הושגה עדיין התקדמות מול זהבי, אולם לורדסקה הוצע פתרון מיידי: עזיבה תמורת פיצוי של חצי שנה. הצדדים אמורים להיפגש בתחילת השבוע בניסיון לסגור את הסאגה סופית ולהביא לשחרורו המיידי של הבלם.

כזכור, לאחר הודעת בית"ר ירושלים אמר ורדסקה לספורט1 כי הסיכום לפיו ישוחרר אינו בתוקף והוא מתכוון לדרוש פיצוי מלא, מה שיצר פיצוץ בין הצדדי. כעת מנסים ראשי המועדון וסוכניו להגיע להסכמות חדשות.

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | אריאל שלום

במקביל, הקבוצה ממשיכה להיערך לקראת חזרת הליגה בשבוע הבא והבוקר (שבת) פרסם המעדון סרטון מיומו הראשון של הרכש הטרי ירדן שועה בבית וגן, כולל סיור ופגישה עם מאיר הרוש כחלק ממגזין בית"ריסט שיוצא בכל שבוע באופן בלעדי עבור חברי המועדון.

בסרטון אומר ירדן שועה על הצטרפותו לבית"ר: "אני מאוד שמח שהכל מאחוריי ואני נרגש להיות פה ומצפה לעונה טובה. בתור ילד אני זוכר שהייתי הולך למשחקים של בית"ר, אבא שלי ירושלמי. אני יוצא לדרך חדשה ומאמין שאגרום למועדון הרבה נחת ואולי גם יהיה איזה תואר קטן חשוב השנה. העיקר שהאוהדים ישמחו ויהיה להם טוב בלב".

ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי

בינתיים, בעלי המועדון משה חוגג נמצא ביוון ואף בתקשורת היוונית נחשף כי נפגש עם תאודורוס קאריפידיס, בעלי אריס סלוניקי. השניים דנו בעיקר על אפשרות לשתף פעולה בנושאים עסקיים, אך גם הפן הספורטיבי עלה בשיחה ובדיווח נכתב כי לא מן הנמנע שבעתיד השתיים יקיימו ביניהן משחק ראווה – כמובן ביום שאחרי הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי