גורם: "ניפרד מוורדסקה ברוח טובה". שועה צפוי לפתוח בשבת

ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי

בבית"ר ירושלים דרוכים לקראת השיחה עם הבלם שקרוב להתרת חוזהו. לאור פציעת פלייטר, החלוץ מחכה לחתימת ההסכם עם מכבי חיפה כדי לפתוח כבר נגד הפועל ת"א. האוהדים מתכננים מפגן תמיכה לפני המשחק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים הביעו סיפוק מסוים מהניצחון בכפר שלם, אבל יודעים שיש עוד המון עבודה עד שהקבוצה תיכנס לכושר מלא.

הפציעה של גלאופילו פלייטר הדאיגה מעט את ראשי המועדון, שחששו משבר באזור הצלעות שישבית אותו לתקופה ארוכה. כעת, צפוי ירדן שועה לקבל הזדמנות ולפתוח ב-11 מול הפועל תל אביב (העסקה מול מכבי חיפה, מעריכים במועדון, תיחתם עוד השבוע) במקום ההולנדי שעשוי להיעדר יותר משבועיים כפי שסברו במועדון תחילה.

מלבד הפועל תל אביב בשבת בבלומפילד, פלייטר ייעדר מהמשחק מול בני יהודה בעוד שבועיים ואמור לחזור רק למשחק מול נתניה, לאחר פגרת הנבחרת (ידידות מול נורבגיה ומשחקים רשמי בצ'כיה ובארץ מול סקוטלנד). שועה צפוי לפתוח גם מחר במשחק האימון מול קבוצת נעוריו, בני יהודה.

שועה. כבר צפוי לפתוח מול בני יהודה | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

"הפציעה הזאת היא בדיוק הסיבה שבגללה הבאנו שחקן כמו שועה. קבוצת צמרת לא יכולה להישען על שני חלוצים", אמרו בבית"ר. "אחרי העזיבה של גרסיה, ידענו שאזולאי יעזוב והיה חשוב להביא חלוץ בכיר. לא רוצים לחשוב מה היה קורה אם פלייטר היה נעדר לתקופה ארוכה". 

בניגוד לדן איינבינדר, ששותף שלשום במשחק מול כפר שלם, דיוגו ורדסקה ואור זהבי לא שותפו, אולם בבית"ר טוענים שהסיבה היא כי "לא התאמנו ארבעה ימים". ורדסקה קרוב לסיום דרכו וכפי שפרסמנו, עשוי לעזוב עוד השבוע. גורם במועדון הבהיר: "אנחנו מנסים להגיע להבנות עם ורדסקה, נקווה שנצליח להסתדר עוד השבוע. הוא שחקן מוערך מאוד, אבל כרגע הכיוון של המועדון הוא שונה. ניפרד ברוח טובה". הצדדים מדברים כעת על אפשרות לתת לו חצי מהחוזה המקוצץ תמורת עזיבה מיידית.

לגבי זהבי, במועדון רוצים שיעזוב מיידית ומסבירים כי יצליחו להסתדר בלעדי שני הבלמים. מלבד אוראל דגני, לקבוצה יש את טל בן חיים וגם את אופיר קריאף שמתורגל כבלם. במועדון מצפים שאיתמר ניצן יפתח בשער הנבחרת במהלך משחקי הנבחרת וטוענים כי הוא "נמצא בכושר הטוב ביותר מבין השוערים הישראלים".

קריאף. יתופקד כבלם במידת הצורך | מאור אלקסלסי

בנושא אחר: אחרי הפרסום בתקשורת היוונית נחשף שהבעלים משה חוגג נפגש עם תאודורוס קאריפידיס, בעלי אריס סלוניקי. בבית"ר אישרו כי השניים דנו בעיקר על אפשרות לשתף פעולה בנושאים עסקיים, אך גם הפן הספורטיבי עלה בשיחה. בדיווח נכתב כי לא מן הנמנע שבעתיד השתיים יקיימו ביניהן משחק ראווה – כמובן ביום שאחרי הקורונה. גורם בבית"ר אמר על כך: "הייתה פגישה חיובית וכל האפשרויות פתוחות בפני אריס גם בעתיד".

אוהדי הקבוצה מתכננים מפגן תמיכה בקבוצה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. עדיין לא ברור באיזה מתכונת הוא יהיה בשל הסגר, אך הם מתכוונים להביע הזדהות עם הקבוצה מול היריבה המושבעת מתל אביב. אתמול נכחו אוהדי הפועל באר שבע באימון הקבוצה שלהם וייתכן שנראה נוכחות דלה גם באחד האימונים הקרובים של בית"ר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי