גאורגיוס דוניס: "מודאג מהיכולת שלנו בהתקפה"

מאמן מכבי ת"א לא הסתיר את אכזבתו אחרי ה-0:0 מול ב"ש: "לא היינו מספיק אינטנסיביים. אני יודע שהגענו למשחק במצב לא הכי אידיאלי, אבל גם היריבה". המשחק נגד מכבי חיפה: "יהיה כמו גמר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אמנם ממשיכה להצליח בזירה האירופית, אך בליגה המקומית העסק עדיין חורק. הערב (ראשון) במשחק החזרה של ליגת העל, האלופה שוב לא ניצחה, נפרדה ב-0:0 מאכזב מול הפועל באר שבע ורשמה את פתיחת העונה החלשה ביותר שלה מאז 2007, שנה לפני שהגיע הבעלים מיץ' גולדהאר.

מבחינת הצהובים לא הייתה בשורה גדולה גם על כר הדשא, מלבד הבכורה בהרכב של הבלם הספרדי לואיס הרננדס, שהראה את יכולות זריקות החוץ שלו, אך לא מעבר לכך. בנוסף, צריך לציין כי מכבי תל אביב נמנע מפיגור לפני למחצית הודות להצלה כפולה של דניאל טננבאום, שממשיך להצדיק את האשראי בין הקורות.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס אמר לאחר המשחק: "אני חושב שהבעיה הגדולה ביותר היא חוסר האינטנסיביות במשחק. לא היינו מספיק טובים מבחינה התקפית כדי לעשות פעולות טובות ברחבה, אני מודאג מלא מעט דברים. אנחנו עובדים מאוד קשה כדי להצליח, אבל בזירה המקומית אנחנו לא מצליחים לייצר הרבה מצבים בהתקפה".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבין | דני מרון

"אנחנו צריכים להמשיך לעבוד על זה באימונים כדי לשנות את המצב. אני מאמין בשחקנים שלי, אבל אנחנו חייבים להיראות טוב יותר. אני יודע שזה קשה להגיע למשחק כזה אחרי כמה ימים, אבל זה גם היה המצב בבאר שבע".

קצב צבירת הנקודות: "כמובן שזה מאכזב, אבל זה המצב. אנחנו נהיה חייבים להשתפר גם במובן הזה".

לקראת מכבי חיפה: "כל משחק בליגה הוא מאוד חשוב, אנחנו פתחנו מאוד רע. כל משחק יהיה כמו גמר, ואנחנו חייבים לשפר את המצב שלנו".

גאורגיוס דוניס, ניק בלקמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי