ז'וסואה: "יש לי אישיות גדולה שעוזרת לי לצמוח כשמדברים לרעתי"

כוכב הפועל ב"ש דיבר אחרי ה-0:0 מול מכבי ת"א: "היה משחק משעמם. אף פעם לא מרוצה מנקודה". אבוקסיס: "תיקו מול מכבי ת"א זו לא תוצאה גרועה, יש לנו שחקנים שעדיין חיוביים לקורונה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נמצאת עם ארבע נקודות לאחר שלושי מחזורי ליגה, לאחר שנפרדה הערב (ראשון) ממכבי תל אביב ב-0:0 באצטדיון בלומפילד במשחק החזרה של הכדורגל הישראלי. יוסי אבוקסיס דיבר לאחר ההתמודדות והביע את אכזבתו מהיכולת, אך היה מעודד מהגישה של השחקנים. כמו כן, מאמן הקבוצה מבירת הנגב התייחס ללוח הזמנים העמוס מאוד בתקופה הנוכחית. גם ז'וסואה, כוכב ב"ש, דיבר לאחר המשחק.

"המשחק שלנו לא היה טוב מבחינת כדורגל", אמר אבוקסיס בכנות. "איבדנו המון כדורים, חלק בגלל הלחץ של מכבי ת"א וחלק בגלל חוסר ריכוז שלנו. לא נעים לי להשתמש במילה עייפות. שיחקנו ביום חמישי והקצב מטורף. לא שינינו את ההרכב חוץ משחקן אחד. זה מאוד מתיש ויכול להיות שלעייפות יש חלק, אבל אני חושב שיכולנו לשחק טוב יותר. מצד שני, אם מסתכלים על התוצאה אז זה לא רע. המצב הטוב ביותר במשחק היה שלנו, אבל אם להיות אמיתי – לא הגיע לנו יותר מתיקו".

"זו לא תוצאה כזו גרועה תיקו מול מכבי ת"א בחוץ", המשיך המאמן. "ביום חמישי מול סלביה פראג נתנו מאמץ אדיר. חלק רק החלימו מקורונה וחלק עוד חיוביים לנגיף. אם אני עומד כאן אחרי תיקו מול מכבי ת"א וצריך לתרץ את העייפות – אז זה בסדר. יש לחץ מטורף של משחקים וקבוצות שחזרו הרבה זמן. מן הסתם היכולת הטכנית של שתי הקבוצות נפגעה היום. אין לנו הרבה זמן עד ניס בחמישי ואחרי זה יש לנו עוד משחק ביום ראשון. זו תקופה מאתגרת מאוד".

יוסי אבוקסיס | דני מרון

"ננסה במשחקים מסוימים לאושש שחקנים כשנוכל", אמר אבוקסיס. "אני לא יודע כמה השלכות יהיו לזה להמשך. שחקני ספסל יצטרכו לקבל יותר קרדיט ולהיות טובים. זה קרה לנו בשנה שעברה לפני גמר הגביע. אני יוצא אחרי המשחק הזה עם חבורה של גברים שנלחמה עד השנייה האחרונה. כדורגל גדול לא, אבל עם המלחמה הזו אפשר ללכת קדימה".

ז'וסואה: "לא שיחקנו כל כך טוב ולא לחצנו טוב את מכבי ת"א. הגענו למצבים היותר טובים במשחק, אבל זה לא היה משחק טוב – לא שלנו וגם לא של מכבי ת"א. היה משחק יחסית משעמם, אבל השגנו נקודה מול האלופה ואנחנו ממשיכים בדרכנו. זו עונה מאוד קשה. יש לנו עוד שחקנים שחיוביים לקורונה. לא התאמנו הרבה זמן ועכשיו יש לנו בתקופה קצרה כל כך הרבה משחקים. זה קשה, אבל נילחם".

האם הוא מרוצה מהנקודה: "מבחינה אישית, אני אף פעם לא שמח מנקודה ואני תמיד רוצה לכבוש ולבשל. יש לנו משחקים קשים נגד קבוצות חזקות מאוד. גם מכבי ת"א שיחקה בחמישי, אבל היא עשתה הרבה שינויים בהרכב. אני מאמין שאם היינו כובשים במחצית הראשון במצב המצוין שהגענו אליו היינו מנצחים. מכבי ת"א שיחקה יותר טוב, אבל לא הגיעה למצבים".

"אני לא מרגיש לחץ בהפועל ב"ש", המשיך הכוכב הפורטוגלי וסיפק ציטוט לפנתאון: "אישיות גדולה כמו שלי עוזרת לי לצמוח גם כשאומרים עליי דברים רעים. מדברים עליי הרבה דברים טובים וגם הרבה דבירם רעים, אבל אני לא מרגיש שום דבר".

ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי