"המשחק נגד חיפה הוא על עונה שלמה". שכטר כעס על ההחמצה

איתי שכטר ושחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | דני מרון

אכזבה גדולה במכבי ת"א מאז 07/08 לא ניצחה בשלושת מחזורי הפתיחה. השחקנים היו עם פנים נפולות וחוששים ממרדף אחרי הירוקים. החלוץ מתוסכל: "אשן עם זה בלילה, הליגה הכי חשובה". ביקורת על הצבת בלקמן בחוד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי תל אביב לאחר התיקו 0:0 אתמול (ראשון) במשחק הביתי נגד הפועל באר שבע. לראשונה מאז עונת 2007/08, שהייתה עונה לא טובה, הצהובים לא הצליחו לנצח בשלושת משחקי הליגה הראשונים שלהם. כעת לאלופה שתי נקודות בלבד מתוך תשע אפשריות. במועדון יודעים שלמרות שמדובר בפתיחת העונה, למשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר ביום שני הבא יהיה משקל עצום. "משחק על עונה שלמה".

צפו: מכבי ת"א סיימה ב-0:0 נגד הפועל ב"ש

במכבי תל אביב לא רגילים לרדוף וחוששים להיקלע לסיטואציה כזו בהתאם ללוח המשחקים הצפוף יחד עם הליגה האירופית. החלוץ איתי שכטר, שעלה מהספסל ורשם החמצה גדולה, הסביר היטב את חשיבות הליגה: "למועדון ולשחקנים הליגה הכי חשובה, אירופה היא בונוס, הדובדבן שבקצפת והחוויה. זו פתיחת עונה לא טובה שלנו בליגה".

על היכולת שלו ושל חבריו: "החמצתי מצב מעולה, הייתי חייב להבקיע ואני אלך לישון עם ההחמצה הזו. בליגה אנחנו נראים פחות טוב, עלינו להרים את עצמנו. אני מאמין שנחזור מהר מאוד לעניינים. נגד מכבי פ"ת עקצו אותנו, ספגנו שערים שבעבר לא היינו סופגים, ואנחנו לא משחקים כפי שאנחנו רוצים. מועדון גדול כמו מכבי נמדד ברגעים לא נעימים. ביום חמישי תהיה לנו מלחמת עולם בטורקיה נגד סיבאספור".

זה לא סוד שהאלופה לא מזכירה את הקבוצה של ולדימיר איביץ' מהשנתיים האחרונות, שהייתה מנצחת שבוע אחר שבוע. גם החילופים לא הצליחו להעיר את משחק ההתקפה המאמן היווני גאורגיוס דוניס עדיין לא מצא את ההרכב המנצח שלו. הצהובים לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה אלא בעיקר הניעו כדור לרוחב ושיחקו בקצב נמוך וללא אינטנסיביות נגד ההגנה החזקה של הפועל באר שבע. מערך שלושת הבלמים לא הוכיח את עצמו ופגע בשטף המשחק ההתקפי.

איתי שכטר | דני מרון

שחקני ההגנה שספגו ביקורות מתחילת העונה, זכו לשבחים. מדובר בשרן ייני ואיתן טיבי, וכך גם הבלם הספרדי החדש לואיס הרננדס שהראה שיש על מי לסמוך והוא יכול להפוך למנהיג ההגנה בהמשך. גם השוער דניאל טננבאום זכה לשבחים על הצלה ענקית שסיפק.

בכל מקרה, הפנים של שחקני האלופה בחדר ההלבשה אמרו הכל ומדובר באכזבה ענקית עבורם. האוהדים גם כן מאוכזבים ממה שקורה. "חייבים לנצח בסמי עופר ביום שני, רק כך נישאר בתמונת האליפות", אמר אחד מהם.

בזמן שאלכסנדר פשיץ' שהגיע לחזק את החוד לא שיחק תקופה ארוכה ועדיין ללא כושר משחק, במועדון חושבים שהצבתו של ניק בלקמן בחוד הייתה תמוהה ואין שחקן שיעשה תנועה לעומק, כמו בפעם היחידה בה דן ביטון שלח מסירת אומן לשכטר. כמו כן לא הבינו מדוע יונתן כהן הוחלף כבר במחצית על אף שהיה כנראה הטוב ביותר מבין חבריו על כר הדשא.

גאורגיוס דוניס, ניק בלקמן | דני מרון

המאמן דוניס כבר אמר לאחר המשחק כי הוא מודאג מהחלק הקדמי. "אחרי 25 הדקות הראשונות היה לנו קשה ליצור מצבים. כבר מהאימון הקרוב נעבוד על קצב ואינטנסיביות ונתרגל בעיקר את משחק ההתקפי שזקוק ליותר אנרגיות, אחרת יהיה לנו קשה. בשני המשחקים האחרונים בליגה יצרנו מעט מאוד מצבים למרות שעשינו שינויים במערך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי