החלו שיחות ראשוניות על הארכת חוזה לז'וסואה

אחרי התיקו מול מכבי ת"א ("לא בכושר שיא, אבל מוכנים טקטית"), ב"ש תמריא לצרפת, כשמלי יטוס רק אם יחול שיפור במצבו. רוב ההרכב ימשיך. הקבוצה עברה בדיקות קורונה וישנו מתח. וגם: נציגי הקשר ערוכים לקראת המו"מ

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תצא ביום שלישי לצרפת לקראת המשחק מול ניס שיהיה משחקה השני בשלב הבתים בליגה האירופית, אחרי שאתמול (ראשון) בחר המאמן יוסי אבוקסיס להשתמש ברוב ההרכב החזק שלו במהלך ה-0:0 נגד מכבי תל אביב ולא לערוך רוטציה שתקל עליו לקראת הנסיעה. במועדון הרגישו שהקבוצה שלטה במחצית הראשונה. שתי ההזדמנויות אליהן הגיעו לקראת סיום המחצית הראשונה, הבעיטה החופשית של ז'וסואה וההזדמנות המשולשת של גו'נתן אגודלו, ז'וסואה ואלטון קולטסה יכלו להוריד את הקבוצה עם יתרון למחצית. אבוקסיס עצמו גם היה מרוצה ממה שראה על כר הדשא.

גם אתמול ז'וסואה נראה טוב על כר הדשא ובמועדון רוצים כמובן שימשיך. בשיחות לא רשמיות שהתקיימו בימים האחרונים עם נציגו בחו"ל, עלתה האפשרות להחתים את הקשר הפורטוגלי לעונה נוספת, זאת על מנת שהמועדון לא יפסיד ממכירתו בעתיד. זאת הפעם הראשונה שבה נערכת שיחה על עתידו של השחקן. בבאר שבע יהיו מוכנים להגדיל משמעותית את שכרו כדי שיישאר גם בעונה הבאה, אבל גם שם יודעים שאין ספק שהשחקן יהיה מאוד מבוקש בקיץ בליגות בכירות יותר.

הקבוצה עברה היום בדיקת קורונה לקראת היציאה לצרפת, מה שיצר מתח מסוים. הסיבה: משרד הבריאות הצרפתי לא מאשר כניסת חולי קורונה למדינה, מה שאומר ששחקנים שימצאו חיוביים לנגיף למרות שסיימו את ימי הבידוד, לא יוכלו לערער לאופ"א. התשובות יתקבלו ככל הנראה בלילה

גורם במועדון אמר: "חלק מהשחקנים והצוות כבר נמצא חיובי, כך שאין סיכוי שידבק שוב, אבל אי אפשר לומר שאין מתח. יש כמה וכמה שחקנים מרכזיים שיצאו שליליים. נקווה שכולם יהיו איתנו". מרסלו מלי לא חש אתמול בטוב ובמועדון לא רצו לקחת סיכונים בגלל החשש מהמשחק בצרפת. הוא נשאר מחוץ לסגל וימריא עם הקבוצה רק אם יחול שיפור משמעותי במצבו והוא יימצא שלילי בבדיקה.

אקולטסה. יכל להוריד את הקבוצה ליתרון במחצית | דני מרון

לאבוקסיס, שיקבל בקרוב את ההצעה הרשמית להארכת החוזה שלו, לא היה ספק כבר שלשום מי יפתח בהרכב ורוב ההרכב ייפתח גם נגד ניס, למעט שינויים קלים. המאמן הודיע ללואי טאהא שיקבל את חולצת ההרכב ושיר צדק ידע יממה לפני המשחק שהוא מחוץ ל-11. יחד עם זאת, בצוות המקצועי יערכו רוטציה חלקית וצדק בהחלט נמצא בתוכניות להמשך.

"יחסית לתקופה שבה לא התאמנו ושיחקנו באופן סדיר, הקבוצה נראית טוב. אנחנו עדיין לא בכושר שיא, אבל אפשר לראות שהקבוצה מוכנה טקטית ועובדת על המגרש, גם אם לא הגענו למספיק מצבים במחצית השנייה", אמרו בקבוצה. אבוקסיס העיר בסיום על איבודי הכדור, אך ביקש מהשחקנים להיות דרוכים לקראת המשחק מול ניס. "אין לנו הרבה זמן להתאושש. חייבים להתאפס ולהתחיל כבר מחר בהכנות", נאמר לשחקנים.

אגב, אבוקסיס הודיע למספר שחקנים עוד לפני המשחק כי יערוך חילופים מוקדמים כחצי שעה לסיום המשחק. הוא אכן עשה זאת כשהכניס את דוד קלטינס, אנתוני וארן וסינטיהו סלליך במקום אגודלו, תומר יוספי ובריירו.

אבוקסיס. יקבל בקרוב הצעה להאריך את חוזהו | דני מרון

מי שלא נכלל בסגל הוא הקשר רמזי ספורי שטרם חתם על חוזה עדיין. השבוע תיערך פגישה והקשר אמור לחתום על החוזה, אך הוא ממתין למועד הסופי בו תיערך הפגישה איתו ועם סוכנו אבי נימני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי