כץ זועם: "בארה"ב הגיע החזר אחרי שבועיים, כאן זה לוקח חודשיים"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה כועס על המענק הכספי שלא הגיע: "זה פוגע בנו". ללא קשר לכך, במועדון מקווים לסכם על שובו של ממן עד סוף השבוע. זעם על השחקנים אחרי התבוסה לחדרה במשחק אימון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה מצפה לשובה של ליגת העל כאשר ביום שבת תתארח אצל מכבי פ"ת, אם כי במועדון קיים חשש מסוים לאור התבוסה 5:2 להפועל חדרה במשחק האימון שנערך ביום שני. בקבוצה זעמו על השחקנים: "לא יכול להיות שהם יעשו את כל הטעויות האפשריות ובעיקר שאין מלחמה".

גם הבעלים יואב כץ זעם על ההפסד ואף ערך שיחה עם הצוות המקצועי. מעבר לכך, כץ כועס על כך שקבוצתו, בדומה ליתר קבוצות ליגת העל, לא קיבלו את המענק הכספי שהיה אמור להגיע מ"רשת הביטחון". כץ אמר: "לצערי זה פוגע בנו מאוד גם ברמה הכלכלית וגם בפן המקצועי. בארה"ב ההחזר הגיע אחרי שבועיים ובישראל זה לוקח כבר חודשיים".

ללא קשר לכסף שאמור להגיע, בקבוצה מקווים לסכם על שובו של חנן ממן בימים הקרובים, עד סוף השבוע. מעבר לכך, כץ אישר לסילבס לצרף שחקן נוסף, ככל הנראה מגן שמאלי. במועדון ממתינים להחלטתה של מכבי חיפה בעניין יהב גורפינקל.

חנן ממן. יחזור להפועל חיפה? | דני מרון

סוגייה נוספת שעומדת על הפרק היא פציעתו של קייס גאנם. במועדון כבר הודיעו כי השחקן סובל מקרע ברצועה הצולבת אולם כפי שפרסמנו, בתחילת השבוע פנה גאנם לאנשי המועדון וציין כי כלל לא מרגישים כאבים ברגלו. החלוץ ערך אימוני ריצה ובאימונים הקרובים ינסה להתאמן עם הקבוצה ולאחר מכן יוחלט על המשך הטיפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי