מנכ"ל סכנין: "מקווה שהאסלביינק בריא. שביט? חסר אחריות"

אקס ב"ש ("ההסכם כפוף לבדיקות"), הרכש ("נציג כדורגל שכולם יאהבו"), המאמן שהתפטר ("הוציא את הדברים מפרופורציות") וההשקעה ההשקעה הצפויה מאיחוד האמירויות הערביות. דוכי בראיון

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

חאלד דוכי, מנכ"ל בני סכנין, עלה היום (רביעי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM ונשאל על פתיחת העונה הגרועה של הקבוצה מהמגזר, הרכש החדש נייג'ל האסבליינק, ההשקעה מאיחוד האמירויות והתפטרותו של אלדד שביט. כזכור, העולה החדשה פתחה את ליגת העל בצורה איומה, עם הפסד 3:0 לבני יהודה ו-7:0 משפיל ובלתי נשכח מול מכבי נתניה.

האזינו לראיון

"עם החיזוקים שעשינו עד עכשיו, אני חושב שיש לנו קבוצה טובה וראויה לליגת העל", פתח דוכי את דבריו והוסיף: "שני המשחקים הראשונים לא העידו על כך, התוצאות לא היו משביעות רצון בכלל. היו ויש לנו חששות שלא נוכל להחזיק את הקבוצה בליגת העל. בעזרת הרכש, אנחנו נציג כדורגל שכולם יאהבו".

על מצבו הרפואי של נייג'ל האסלביינק, שסיכם רשמית ואמור לנחות בסוף השבוע: "אנחנו מקווים שהוא בריא. הכל יכול ועלול לקרות. ההסכם שלנו איתו הוא בכפוף לבדיקות רפואיות".

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | הפועל באר שבע


ההשקעה הצפויה מאיחוד האמירויות הערביות בליגת העל: "ראית כסף שהגיע לארץ? הכל בתקשורת, כולם הכינו בלונים ושום כסף לא הגיע. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה, מנסים לגייס כספים משם. בני סכנין מייצגת את המגזר הערבי, היא קבוצת השלום וראוי שהיא גם תהיה הקבוצה הראשונה שתקבל סיוע משם. בעבר הצלחנו עם קטאר, אני מאוד מקווה שנצליח גם הפעם".

על התמיכה מקטאר והסיוע בבניית אצטדיון דוחא: "זה היה מזמן. בסוף היה הרבה רעש, הכריזו על קטאר כמדינה שתומכת בטרור והכסף נעצר. דוחא? אנחנו צריכים לבוא בטענות לממשלת ישראל ולמשרד הספורט, כאילו אין זכות קיום לכדורגל במגזר הערבי אם אין תמיכה מחו"ל. אחמד טיבי? אני מקווה מאוד שחבר הכנסת יעזור לנו, בפעם שעברה הוא עזר לנו מאוד".

על אלדד שביט שהתפטר לאחר השיחה עם אבו יונס: "הקשר שלי עם אלדד הוא מאוד בטוח, אני חושב שהוא בן אדם ישר שמדבר בכנות. אחרי שאתה עושה שיחת פיוס עם בן אדם זה לא צריך לקרות, הוא הוציא את הדברים מפרופורציות, אני חושב שזו טעות. הוא פגע בעצמו ובקריירה שלו. זה חוסר אחריות של מאמן לעזוב ככה קבוצה ללא התראה מוקדמת וללא סיבות מוצדקות. אני מאחל לו ההצלחה".

אלדד שביט מאוכזב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי