מקורב לעסקת חוגג-אבו דאבי: "כרגע אין שום סיכום מחייב"

משה חוגג
משה חוגג | ערן לוף

פגישה צפויה להיערך בקרוב בניסיון לקדם את המהלך, אך בשלב זה אין אפילו מסמכים בנושא. ורדסקה הבהיר כי הוא מעוניין להישאר עד ינואר, בית"ר ירושלים מנסה להבטיח את עזיבתו בהקדם. המאמנים מרוצים מהתאקלמות שועה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בניסיונות להיפרד משחקנים עד סיום חלון ההעברות בישראל. כפי שפרסמנו, במהלך השבוע התקיימה פגישה במהלכה הוצע לבלם דיוגו ורדסקה לקבל שכר חצי שנתי, כלומר שש משכורות עד חודש ינואר, תמורת עזיבה, אלא שהבלם לא ממהר להסכים.

ורדסקה הודיע לבית"ר כי הוא מעדיף להישאר עד ינואר ואז לחפש קבוצה, אולם במועדון רוצים להבטיח זאת באמצעות הסכם חתום, ולא באמצעות הבטחה בעל פה. ורדסקה ובית"ר עשויים לחתום על ההסכם בקרוב מאוד וכך תיסלל דרכו החוצה עד ינואר (חלון ההעברות נסגר גם בפורטוגל, כך שהבדיקות שנעשו בנוגע לאפשרות לעבור לשם, כבר אינן רלוונטיות).

באשר לדן איינבינדר אין כל התקדמות. למרות פציעת תמיר עדי, הקשר לא שותף במשחק האימון האחרון ובמועדון היה מי שאמר שבצוות המקצועי הגישו שלא בנוח עם הסיטואציה שהתרחשה על הספסל.

דיוגו ורדסקה, מיקל אולהה |

לקראת המשחק בשבת נגד הפועל ת"א, ירדן שועה ימשיך לקבל קרדיט ויפתח בהרכב במה שתהיה הופעת הבכורה הרשמית שלו במועדון. אנטואן קונטה או אופיר קריאף יפתחו לצד אוראל דגני, ואילו טל בן חיים שהציג יכולת טובה מול בני יהודה ימתין על הספסל. במועדון מרוצים מההשתלבות של שועה ומעידים כי דראפיץ' וברדה "לקחו אותו כפרוייקט". השניים ערכו עמו שיחה קצרה, עודדו אותו והוחלט כי הצדדים ימשיכו בהתנהלות רגילה מבלי להרחיב על נושא ההתנהלות שלו.

בשלב זה, אין התקדמות בשיחות בין חוגג לנציגים מאבו דאבי. בימים הקרובים ינסו הצדדים ליזום פגישה שתיערך בשבועות הקרובים, אך טרם הוחלפו טיוטות או נחתם הסכם מחייב. "היחידה מבין קבוצות ליגת העל שכרתה הסכם עם נציגים מהאמירויות היא מכבי חיפה. בית"ר התעניינה, אבל כרגע אין שום מסמך או סיכום מחייב", אישר מקורב לעסקה אתמול.

על השאלה האם בכלל תיערך פגישה בהמשך השיב הגורם: "אני מניח שתהיה פגישה בשבועות הקרובים".

משה חוגג
משה חוגג | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי