גרשון נפצע וייעדר נגד מכבי ת"א, "הקופים הירוקים" יגיעו לאימון

רמי גרשון | ראובן כהן, מכבי חיפה

שחקן ההגנה, שרשם מחנה אימונים מוצלח בסרביה וקיווה להשתלב בחזרה ברוטציה, לא יעמוד לרשות בכר. ארגון האוהדים מארגן מפגן תמיכה לקראת קרב הענקיות. ראשי המועדון הבטיחו לגורפינקל: החלטה בעניינו בתחילת השבוע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

גם אם הגבלות הקורונה מונעות מהם להגיע לתמוך בקבוצתם מהיציע, ההתרגשות בקרב אוהדי מכבי חיפה לקראת קרב הענקיות נגד מכבי תל אביב הולכת וגוברת ככל שהמשחק מתקרב. ארגון "הקופים הירוקים" הוציא אתמול (רביעי) הודעה בה הוכרז על כוונת האוהדים להגיע לאימון הקבוצה בשבת הקרובה, על מנת להביע תמיכה בשחקנים המפגש עם האלופה ביום שני.

"שמונה חודשים עברו מאז שחזרנו צרודים הביתה ממשחק של מכבי, מאז ששמנו את החולצה הירוקה על הגוף, את הצעיף בחלון ואת הדיסק בפול ווליום ברכב", נכתב בהודעה, "אנו מזמינים כל אוהד שעברה בו צמרמורת ברגעים אלו להגיע להפגנת התמיכה במכבי שלנו, להטריף את השחקנים בכל הכוח והעוצמה שברשותנו. זהו תפקידנו! אנו מבקשים להגיע עם מסכות ולשמור על הכללים בהתאם לחוק".

מבחינה מקצועית, המאמן ברק בכר יקבל בסוף השבוע מספר החלטות טקטיות, כשאחת מהן תהיה בנוגע למערך. בחלק מהאימונים האחרונים תרגל בכר שיטה של שלושה בלמים, אך במקביל עבד גם על מערך שבנוי על קישור מעובה וכולל את חוסה רודריגס, שבהתאם להחלטה הסופית עשוי לשחק גם כבלם שלישי. טאלב טוואטחה, שעבר רשמית בבקרה התקציבית, צפוי לפתוח כמגן שמאלי ולערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו, כאשר עומרי גלזר אמור להחליף את ג'וש כהן הפצוע בין הקורות.

טאלב טוואטחה
טוואטחה יערוך בכורה מחודשת | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מי שכנראה לא יעמוד לרשות בכר הוא רמי גרשון, שנפצע בקרסול במהלך משחק האימון נגד נוף הגליל השבוע. שחקן ההגנה ממשיך לסבול מחוסר מזל בכל הנוגע לפציעות בשנים האחרונות ודווקא אחרי שהראה סימנים של חזרה לעניינים במהלך מחנה האימונים בסרביה, שם אף פתח בהרכב באחד ממשחקי הידידות, הגיעה הפציעה התורנית שתמנע ממנו לשחק במשחק החשוב נגד מכבי תל אביב, אם כי גרשון לא אמור היה להיכלל ב-11.

בנושא אחר, המגן יהב גורפינקל מעוניין לעזוב את מכבי חיפה וראשי המועדון הבטיחו לו תשובה סופית בעניין בתחילת השבוע הבא. גורפינקל מעדיף לעבור ליריבה העירונית, הפועל חיפה, שם הוא מאמין שתהיה לו הזדמנות גדולה יותר לבוא לידי ביטוי מאשר בבני יהודה, שפנתה לירוקים לגביו.

בכר. סופ"ש של הכרעות לקראת מכבי ת"א | ראובן כהן, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי