במכבי פ"ת מודאגים: עבדה טרם שוחרר מהטירונות ועשוי להחמיץ את הפועל חיפה

גיא לוזון | דני מרון

דאגה בפ"ת: התשובה הסופית הייתה אמורה להתקבל ברביעי אך החלוץ הצעיר עדיין נמצא בזיקים וייתכן כי גיא לוזון ייאלץ להסתדר בלעדיו במשחק החזרה לליגת העל בשבת

(גודל טקסט)

ביום שבת הקרוב מכבי פתח תקווה תארח את הפועל חיפה במשחק החזרה שלה לליגת העל אחרי הסגר. בנוסף להכנות למשחק, בשורות המלאבסים עדיין לא יודעים אם ליאל עבדה יעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון.

כזכור, לפני מספר ימים דווח כי עבדה, שהתגייס לצה"ל והחל את הטירונות שלו החודש, אמור לקבל את אישור מפקדיו ולהשתחרר מהצבא במהלך סוף השבוע, זאת על מנת להצטרף לאימונים האחרונים לקראת ההתמודדות נגד החיפאים ולשחק.

בשורות המועדון קיוו כבר אתמול לקבל את התשובה סופית לגבי עבדה, אלא שנכון לשעות אלה ולמרות מאמצים רבים מצידו של האיש החזק במועדון אבי לוזון, אשר כללו שיחות עם גורמים כאלה ואחרים, עבדה לא משוחרר לביתו.

ליאל עבדה. טרם שוחרר לביתו | דני מרון

יש לציין שמבחינת נהלי הקורונה, לפ"ת נאמר כי הטירונות של הקשר תכלול הישארות של שבועיים בבסיס ולאחר מכן יומיים (שישי ושבת) בביתו, כך שאם הדבר לא ישתנה, למעשה הוא יוכל לקחת חלק רק בכל משחק שני במהלך החודש הקרוב.

יש לציין, שמתוקף היותו ספורטאי מצטיין, עבדה זכאי לערוך אימון אישי בכל יום במשך שעה וחצי, כך שלפחות על הנייר, הוא שומר על כושר מסויים. בכל אופן, כדי להצליח לערוך את האימון המסכם עם הקבוצה מחר בבוקר, הוא יצטרך לצאת עוד הערב לביתו, כאשר הטירונות שלו מתקיימת בבסיס זיקים שבדרום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי