חיפה מתכוננת למכבי ת"א: המאמנים המנטליים עובדים עם השחקנים

שחקני מכבי חיפה | מכבי חיפה, רשמי

הירוקים מעניקים חשיבות רבה לנושא, איתן עזריה ודני ענבר פועלים מתחילת השבוע על הפן המנטלי לקראת משחק העונה. התלבטות בין ארד לחבשי, ביום ראשון תתקבל החלטה האם דוניו ייכלל בסגל

(גודל טקסט)

אחרי יום מנוחה, מכבי חיפה חזרה הבוקר (שישי) לאימונים והגבירה את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. הירוקים, כידוע, יגיעו להתמודדות אחרי כחודש בו לא שיחקו משחק רשמי (מאז ה-7:2 לטוטנהאם), בעוד הצהובים שיחקו אמש בליגה האירופית וגם כמובן מול הפועל באר שבע בליגה בתחילת השבוע. ברור לכל שמדובר במשחק חשוב מאוד, ואוהדי החיפאים מתכוונים להגיע מחר לאימון בכדי להטריף את השחקנים לקראת הקרב.

המאמן ברק בכר העביר מסר ברור לשחקנים – הקבוצה תגיע צנועה, ללא הצהרות ועם מטרה ברורה: "אין צורך בדיבורים, אלא במעשים". במועדון מהכרמל מעניקים חשיבות רבה לפן המנטלי, בו נפלו במשחקים מול מכבי ת"א בשנים האחרונות. צמד המאמנים המנטליים, איתן עזריה ודני ענבר, עובדים עם השחקנים מתחילת השבוע על הנושא ומודעים לכך שההצלחות של בכר עם הפועל ב"ש מול הצהובים הגיעו לא מעט גם בגלל העניין הזה.

בכר יחליט בשני האימונים הקרובים האם הוא עולה במערך של שלושה בלמים או עם קישור מעובה, ולעת עתה נראה שההחלטה שתתקבל היא לפתוח עם שלישייה במרכז השדה לאור השיפור של חוסה רודריגס. הספרדי שיחק בקריירה גם כבלם, ועל כן המאמן יוכל לבצע שינויים במערך תוך כדי המשחק אם יחפוץ בכך. "בכר עשה את זה בעבר עם אובידיו הובאן בהפועל ב"ש וזה הצליח, נקווה שגם הפעם זה יצליח", אמרו במכבי חיפה.

ברק בכר | Adam Davy/PA Images via Getty Images

התלבטות נוספות בנוגע להרכב הפותח קיימת במרכז ההגנה בין עופרי ארד, שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל ב-2:3 על סלובקיה, לבין עאיד חבשי, שהרשים במחנה האימונים שנערך בסרביה. רמי גרשון, כידוע, לא ייקח חלק בהתמודדות, כאשר גודסוואי דוניו מתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי ורק ביום ראשון יוחלט אם ייכלל בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי