משרד הבריאות התריע: ההתקהלויות עלולות להביא להפסקת הליגה

אוהדי מכבי חיפה | תום אונגר

לאחר שמאות אוהדים התאספו באימוני הפועל ת"א, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, מנהלת הליגה הוציאה הודעה: "פנינו לגורמי אכיפת החוק על מנת שימנעו זאת". כלפון: "מבין לליבם של האוהדים, אנא תנהגו באחריות"

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל בישראל מתקשים להרגיע את ההתרגשות לקראת חזרתה של ליגת העל הערב (שבת) וביממה האחרונה, מאות ואף אלפים הגיעו לאימוני הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה על מנת לתמוך בשחקנים לקראת המשחקים החשובים. אלא שבעקבות ההתקהלויות ההמוניות שנוצרו באותם אימונים, משרד הבריאות התריע הבוקר בפני מנהלת הליגות: הדבר עלול להביא להפסקת המשחקים.

"לאור המקרים האחרונים התקבלה התרעה של משרד הבריאות כי ההתקהלות מהווה עבירה על התקנות ועשויה להביא להפסקת המשחקים", נמסר בהודעת המנהלת, "‏מנהלת הליגה פנתה למועדונים ולגורמי אכיפת החוק על מנת שימנעו התקהלויות אלו המסכנות בראש ובראשונה את הקהל עצמו".

היו"ר ארז כלפון מסר: "אני מבין לליבם של האוהדים שרוצים לחזור למגרשים, לפגוש ולעודד את שחקני קבוצתם, אך לצערי התנהגות זו מרחיקה ופוגמת במאמצי המנהלת להחזרת האוהדים למגרשים ואף עשויה לסכן את פעילות ענף הכדורגל. אני קורא לכם להשאר בבתים ולצפות בשידורי המשחקים. ‏מעבר לעבירה על החוק ולקבלת קנסות, אתם מסכנים את בריאותכם, בריאות משפחותיכם ובריאות השחקנים. ‏אנא תנהגו באחריות".

אוהדי הפועל תל אביב באימון
אוהדי הפועל תל אביב באימון | פרטי
אבוקות באימון מכבי חיפה | תום אונגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי