בן חיים ערך אימון חלקי, פשיץ' יפתח נגד מכבי חיפה?

הקיצוני שנפגע מז'וסואה במשחק נגד באר שבע נמצא בספק למפגש עם הירוקים, הסרבי עשוי להשתלב ב-11 אחרי שהותיר רושם טוב מול סיבאספור. גם סבוריט, גולסה ויונתן כהן בתמונת ההרכב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שחזרו מטורקיה וזכו ליום מנוחה, שחקני מכבי תל אביב שבו היום (שבת) לאימונים. בקבוצה השאירו מאחור את הניצחון היוקרתי 1:2 על סיבאספור בליגה האירופית וגם לא חושבים כלל על המפגש עם ויאריאל ביום חמישי הקרוב, כאשר כל המחשבות עוסקות במשחק העונה הראשון ל-2020/21 – נגד מכבי חיפה ביום שני הקרוב, במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל.

טל בן חיים, שלא המריא לטורקיה בעקבות הפגיעה בצלעות שספג מכוכב הפועל באר שבע, ז'וסואה, קיים הבוקר אימון חלקי בלבד ושלב זה נראה כי לא יהיה כשיר למשחק מול הירוקים. מסתמן כי המאמן גאורגיוס דוניס יבצע לפחות שלושה שינויים בהרכב ששיחק נגד סיבאספור. מי שעשויים לחזור ל-11 הם אנריק סבוריט, אייל גולסה ויונתן כהן. סימן שאלה נוסף לגבי הרכב הצהובים נוגע לחלוץ אלכסנדר פשיץ', שכניסתו כמחליף ביום חמישי האחרון הביאה לשיפור ביכולת לש הקבוצה וטרם ברור האם הסרבי יפתח או ימתין להזדמנות שלו על הספסל.

בניגוד למה שהתרחש בכפר גלים עם אוהדי מכבי חיפה, לאימון מכבי תל אביב בקריית שלום הבוקר לא הגיעו אוהדים. גם מחר, בהתאם להנחיות המחמירות של משרד הבריאות, במועדון לא יאפשרו לאוהדים להגיע למתחם האימונים כדי לתמוך בשחקנים. למחרת המשחק בסמי עופר, האלופה תמריא לספרד לקראת ההתמודדות עם ויאריאל.

בכל זאת, במועדון הוציאו הודעה רשמית: "אנחנו ידועים על ההתרגשות שלכם לקראת המשחק הגדול ביום שני. באופן טבעי אתם רוצים לדחוף את הקבוצה. עם זאת, הבריאות שלכם חשוב לנו יותר כמו גם המשך קיום הליגה. לכן, אנו קוראים לכם שלא להגיע למתחם האימונים של הקבוצה כדי להפגין את תמיכתכם, אלא להמשיך ולדחוף אותנו מהבית", נמסר בהודעה.

"אתם חסרים לנו אבל גם אם לא נשמע אתכם מהיציעים, הצוות והשחקנים יודעים כמה אתם חסרים לנו אבל גם אם לא נשמע אתכם מהיציעים, הצוות והשחקנים יודעים כמה אתם תומכים ודוחפים את הקבוצה מכל מקום אשר תהיו ומבטיחים לכם שהשחקנים ייקחו את זה איתם למשחק הקרוב בחיפה".

פשיץ' עשוי לפתוח נגד מכבי חיפה | מכבי תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי