טירוף על הקווים, חגיגות ניצחון והשיחה: הבכורה של ברקוביץ'

ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

המאמן החדש של בני יהודה הדריך לראשונה בקבוצה ובליגת העל בכלל, רשם 0:1 על אשדוד והיה נרגש. שיחות עם אור זהבי, ברק אברמוב מגבש החלטה לצרף חלוץ זר. שי מזור צפוי לפתוח מול בית"ר בשבת

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה עברה שינוי ענק ולא מתוכנן בפגרת הקורונה לאחר שהחליטה להיפרד מאלישע לוי ולמנות למאמן את ניר ברקוביץ'. גם עזיבת המאמן הקודם הייתה מפתיעה, וגם המינוי של האיש שהגיע מאחי נצרת היה מפתיע – אבל אתמול (ראשון) הכתומים החלו את דרכם בעידן החדש ברגל ימין עם 0:1 יקר על מ.ס אשדוד במשחק החזרה של הקבוצה לאחר ההשבתה הכפויה של הליגה.

צפו בתקציר ה-0:1 של בני יהודה על אשדוד

ברקוביץ' סימן וי גדול כשלקח שלוש נקודות בבכורה, ובכלל, רשם ניצחון במשחק הראשון שלו אי פעם על הקווים בליגת העל, אבל היכולת של הקבוצה משכונת התקווה לא הייתה מזהירה. בסופו של דבר, הניצחון הגיע הודות לפנדל מדויק של עמית זנטי, ושחקן בקבוצה הודה: "היינו לא טובים בכלל במחצית הראשונה, בשנייה עוד השתפרנו, אבל זה רחוק מהיכולת שהראינו לפני הפגרה. מה שחשוב שניצחנו".

המאמן עצמו היה מאוד פעיל על הקווים וניסה להכניס את 'הטירוף החיובי' שלו בשחקנים. הוא שלח להם לא מעט הוראות ונראה נרגש מאוד לאחר שריקת הסיום שבישרה על הניצחון. המאמן פרץ בחגיגות, חיוך היה מרוח על פניו וערך עם סיום המשחק שיחת וידאו יחד עם אשתו. ברקוביץ' זכה למחמאות על החילופים שביצע, כאשר עמית זנטי ופדרו קמפוס הכניסו הרבה אנרגיות ותרמו לשיפור בחצי השני.

ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

הבעלים ברק אברמוב מגבש החלטה לצרף חלוץ זר, אשר ימלא את החלל שהותיר דור ג'אן שעזב לפאסוס פריירה הפורטוגלית. עשרות שחקנים מוצעים לו, אחד מהם היה כידוע נייג'ל האסלביינק שחתם לבסוף בבני סכנין, אך הכתומים יחתימו אך ורק שחקן במגבלות התקציביות שהציבו לעצמם – מה שאומר שהרכש שיגיע (אם אכן יגיע) לא ירוויח יותר מ-120 אלף יורו לעונה, ובמקביל יוחתם אך ורק שחקן שבמועדון מאמינים שיהווה שדרוג משמעותי.

חלון ההעברות ייסגר ביום חמישי הקרוב ועד אז, מלבד חלוץ, בני יהודה עשויה לצרף גם את אור זהבי מבית"ר ירושלים, ונראה שהסיכויים להחתימו גוברים. מספר שיחות נערכו עם סוכנו, אבי נמני. במועדון מחזיקים מהבלם בן ה-24 ובעיקר מהמהירות שלו, וחושבים שהוא יכול לשמש כציוות טוב יחד עם דן מורי, בטח ובטח כשאליסון דוס סנטוס פצוע כרגע.

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת, במועדון מרוצים מכך שהקבוצה מהבירה תשחק גם באמצע שבוע מול הפועל חדרה ובוודאי תבוא עייפה יותר: "קשה לחזור לשחק אחרי הפגרה הזאת ובית"ר משחקת שלושה בתוך שבוע. זה יכול רק להיות לטובתנו, נבוא לנצח", אמר שחקן בבני יהודה. שי מזור, שיחזור מעונש הרחקה, אמור לפתוח בהרכב, ומישאל ראנז'ל צפוי להיכלל לראשונה בסגל.

אור זהבי
אור זהבי | אריאל שלום

סתיו פיניש אמר לאחר הניצחון על אשדוד: "מאוד כיף לחזור מהפגרה עם ניצחון. זה היה חשוב לכולם, לכל המערכת – לניר, לברק ולכולם אחרי התקופה הלא פשוטה שעברנו. גם עם הקורונה וגם עם ההחלפה של המאמנים. אנחנו שמחים, היה משחק לא קל. אפשר להגיד שבמחצית הראשונה לקח לנו זמן להתניע. לא נכנסנו טוב למשחק ולא עשינו את ההתאמות הנכונות, אבל אני חושב שבמחצית התאמנו את עצמנו בצורה הנכונה למערך של אשדוד. הרגשנו הרבה יותר טוב, הגענו להרבה יותר מצבים והיינו יותר מסוכנים. תודה לאל שגם ניצחנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי