ז'וסואה התעמת עם אביטן, שטען: הוא קילל אותי

מאמן בני סכנין על התקרית עם כוכב באר שבע לאחר ה-2:2: "זו קבוצה שמנוהלת מצוין, היא תדע לטפל בזה". אבוקסיס: "ההגנה שלנו הייתה נוראית". כובש הצמד וארן: "הייתה לי תקופה מאוד קשה, עכשיו אני חוזר לכושר"

(גודל טקסט)

איזה סיום דרמטי קיבלנו הערב (שני) באצטדיון טדי. הפועל באר שבע שמטה יתרון וראתה את בני סכנין בדרך לניצחון עליה, אלא שהאורחת איבדה את עטאא ג'אבר בכרטיס אדום כחמש דקות לסיום הזמן החוקי, ובתוספת הזמן הבקיע אנתוני וראן את שער השוויון הדרמטי שקבע 2:2. בתום ההתמודדות נרשם עימות סוער בין מאמן סכנין ניסו אביטן לז'וסואה מהפועל באר שבע, כאשר לטענת אביטן הפורטוגלי קילל אותו.

"הכעס שלי היה רק על שחקן שמעז לקלל ככה מאמן מול השופטים והקבוצה היריבה. הפועל באר שבע מנוהלת מצוין, היא תדע תטפל בזה. זה לא קשור אליי ולא בשליטה שלי", אמר אביטן בהתייחס למקרה המדובר.

על הסיום המאכזב מבחינתו הוסיף: "אנחנו מאוד מתוסכלים מהתוצאה הסופית, אבל עדיין אני גאה בשחקניי על משחק הקרבה וכדורגל חיובי בלא משחק דקות. קשה להכין את הקבוצה למשחק אחרי 40 יום של פגרה, נפלנו מהרגליים בסיום ובאר שבע ידעה לנצל את זה".

אובדן נקודות מאכזב לסכנין. ניסו אביטן | ברני ארדוב

בצד המנצח, יוסי אבוקסיס סיכם: "מאכזב מאוד, אני חושב שמשחק ההגנה שלנו היה נוראי, קיבלנו שני שערים מכלום. זה מאוד מתסכל כי הובלנו 0:1 ובגלל שטויות שלנו רדפנו אחריהם. כמובן שנקודה עדיפה מכלום, אבל עדיין מאכזב".

באר שבע תלויה במספר שחקנים כמו ויטור וז'וסואה: "כמובן שאנחנו נצטרך לייצר עוד שחקנים. מטבע הדברים נלמד איך לנצל שחקנים אחרים גם בהגנה וגם בהתקפה, הם יצטרכו לקחת עליהם עוד".

היכולת לא מעודדת לקראת הליגה האירופית: "אני חושב שהליגה האירופית זה משהו אחר, זה לא משנה מה עשית פה. גם אם היית מנצח או מפסיד. נגד לברקוזן נגיע הכי מוכנים שאפשר".

אלונה ברקת הגיעה הערב לאצטדיון: "פעם ראשונה שהיא הגיעה, אני שמח מאוד. מקווה לראות אותה כמה שיותר".

אבוקסיס. "ההגנה שלנו הייתה נוראית" | ברני ארדוב

כובש הצמד אתוני וארן הוסיף: "תמיד שמח לכבוש שערים, אבל מצד שני תיקו זה מאכזב. רצינו לנצח וזה לא קורה. האם אני צריך לפתוח? קודם כל הייתה לי תקופה מאוד קשה ברמה האישית, היו לי בעיות בריאותיות. עכשיו אני חוזר לכושר משחק ולאט לאט אני אחזור, אני מנסה לעשות את העבודה כשאני על המגרש ויוסי עוזר לי".

וארן. הוא את שלו עשה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי