ז'וסואה קילל בספרדית, אביטן הבין והגיב. וארן יפתח בחמישי?

אחרי התקרית הלא נעימה בין הכוכב למאמן סכנין, מתבררים הפרטים: "ז'וס היה בהלם, לא חשב שהמאמן דובר את השפה ויבין אותו". בעקבות הצמד של החלוץ: אבוקסיס מתלבט לפני לברקוזן. ברקת צפויה להגדיל התמיכה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עוד משחק של הפועל באר שבע הסתיים ושוב נרשמה תקרית בין כוכבה ז'וסואה לבין אחד מאנשי הקבוצה היריבה. הפעם היה זה ניסו אביטן, שטען כי זה קילל אותו בסיום ה-2:2 נגד בני סכנין. לספורט1 נודע כי הפורטוגלי סינן קללה בספרדית לעבר המאמן, אולם אביטן, שמבין את השפה, רתח. "אלו מילים שלא ראוי שיאמרו באף שפה, שחקן לא יכול לקלל מאמן ובטח לא את אחד מבני המשפחה שלו", אמר אחד השחקנים ששמע את חילופי הדברים בין אביטן לכוכב הבאר שבעי. "למזלו הרע של ז'וס, אביטן הבין אותו. הוא היה בהלם, לא חשב שהוא יבין או ישמע אותו בכלל", הוסיף.

בחזרה לעניין המקצועי. החלוץ אנתוני וארן שכבש צמד והציל את מחזיקת הגביע מהפסד, אמר לאחר המשחק: " אנחנו יוצאים מאוכזבים, רצינו לנצח את המשחק הזה, אבל זה לא קרה. חבל מאוד. אנחנו עם הפנים קדימה ליום חמישי מול לברקוזן ולמשחק מול כפר סבא ביום ראשון". באר שבע שקלה לשחרר את וארן הקיץ, אבל בסופו של דבר החליט יוסי אבוקסיס שלא לוותר עליו בגלל שהוא צריך סגל רחב למשחקים באירופה ובליגה, וכעת קיבל ממנו את שעריו הראשונים בזירה המקומית.

רמזי ספורי הוחלף אתמול במחצית משום שלא שיחק זמן רב. הקשר סיכם לפני המשחק על חוזה לעונה הקרובה ויחתום עד מחר באופן רשמי, לאחר שהצדדים דחו את הפגישה אתמול בגלל הסמיכות למשחק. מרואן קבהא ודוד קלטינס לא שותפו כדי לתת להם מנוחה לקראת המשחק נגד באייר לברקוזן בחמישי.

וארן. הצמד יקפיץ אותו להרכב נגד לברקוזן? | ברני ארדוב

אבוקסיס מתלבט האם לתת לאנתוני וארן לפתוח אחרי הצמד או להחזיר את ג'ונתן אגודלו, שמלכתחילה תוכנן לפתוח, אך ההופעה של הצרפתי אתמול שינתה מעט את התוכניות לגביו. כך או כך, מיגל ויטור ושון גולדברג יחזרו ל-11. 

עוד בפן המקצועי, במועדון לא מרוצים עד כה מהיכולת שמציג מרסלו מלי, שהגיע על תקן שחקן שאמור להוביל את הקבוצה, ומתקשה להתאקלם. בשלב זה לא מדובר על רצון להיפרד, אך במועדון יבחנו את יכולתו בזכוכית מגדלת עד ינואר.

אלונה ברקת נכחה אתמול במשחק עם בעלה אלי ובסביבתה עדיין יש מי שסבור שהיא תישאר בקבוצה. בכל מקרה, כפי שפרסמנו, היא שוקלת להגדיל את תמיכתה בעונה הבאה ואף להיות יותר מעורבת בנעשה בקבוצה.

אלי ברקת, אלונה ברקת | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי