אייל ברקוביץ': "רוקאביצה בינוני", החלוץ הגיב בעקיצה

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

קשר העבר התראיין לתכנית של גיא פלג ב-103FM, ניתח את ה-2:2 של מכבי חיפה מול מכבי ת"א ודיבר על הסקורר: "יוצא מן הכלל בשנתיים האחרונות, אבל יכול לתת 15 שיותר טובים ממנו". התגובה לא איחרה להגיע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפרדו אתמול (שני) ב-2:2 סוער במשחק העונה הראשון. מי שלהט אצל הירוקים היה ניקיטה רוקאביצה, שכבש ובישל והמשיך את הכושר הנהדר שלו (תשעה שערים וחמישה בישולים בשבעה משחקים העונה). קשר העבר האגדי, אייל ברקוביץ', התראיין היום לתכנית של גיא פלג ב-103FM ושיתף את דעתו על החלוץ, ניתח את המשחק והחמיא למנור סולומון.

האזינו לראיון המלא של אייל ברקוביץ'

"רבע שעה גאונית, חלומית, בלתי ניתנת לתיאור – ו-75 דקות מאכזבות", אמר ברקו על המשחק של מכבי חיפה. "אני חושב שיש שם קבוצה טובה השנה. חסר כרגע כושר משחק, משהו חסר שם. אני חושב שברק בכר שינה את פני הקבוצה, לפני שנה הכוכבים היו דולב חזיזה ויובל אשכנזי, היום זה שחקנים אחרים, אבל אני חושב שבסך הכל משהו טוב שיצא מברק בכר – זה שהשנה תהיה תחרות אמיתית על האליפות". 

האם הוא חושב שרוקאביצה אחד מהחלוצים הגדולים שהיו פה: "לא, הגדולים לא, זה רחוק מאוד. אני יכול לתת רשימה של 15 חלוצים שיותר טובים ממנו. רק מהזרים, יעקובו עולה עליו בכמה דרגות, קיארטנסון עולה עליו. היו הרבה שחקנים".

איפה אלון מזרחי לעומתו: "האווירון עולה על רוקאביצה בארבע דרגות, לא אחת. היה לו את החוכמה במגרש, היה לו את התנועה, החדות, הסיבוב, הגולים. רוקאביצה, עם כל הכבוד, מבקיע רק שנתיים. אלון מזרחי, ערן זהבי, עודד מכנס, בני טבק, ויקי פרץ, שייע פייגנבוים, אהוד בן טובים, משה סלקטר האגדי, הבקיעו גולים פה עשרות שנים. חלוצי 9 היו פה הרבה יותר גדולים. רוקאביצה בשנתיים האחרונות יוצא מן הכלל, בתור שחקן כדורגל אני פחות מחזיק ממנו"

הרמה בכדורגל הישראלי: "כל השחקנים בישראל הם או בינוני פלוס או בינוני מינוס, חוץ מאחד שאמרתי לפני שלוש שנים שיהיה הכוכב הבא, מנור סולומון".  

מספר שעות לאחר דבריו של ברקוביץ', ניקיטה רוקאביצה העלה סטורי בחשבון האינסטגרם שלו שככל הנראה היווה תגובה לאמירותיו של 'הקוסם': "אם אתה לא אוהב אותי ועדיין צופה בכל מה שאני עושה – חבר, אתה מעריץ".

אסי בוזגלו בטור מיוחד: למה מכבי חיפה לא ניצחה את מכבי ת"א?

הסטורי של ניקיטה רוקאביצה | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי