אבוקסיס הזהיר את השחקנים מאלאריו: "על כל טעות משלמים"

יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

מאמן הפועל ב"ש ערך אסיפת וידאו לקראת המשחק בחמישי בליגה האירופית (19:50, ספורט2) ודילג על התיקו מול סכנין: "מי שלא עבד, ישלם". החלוץ הארגנטינאי שכבש צמד נגד פרייבורג קיבל דגש מיוחד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ה-2:2 אמש (שני) של הפועל באר שבע מול בני סכנין גרר כותרות בעיקר בגלל העימות בין ז'וסואה וניסו אביטן, לאחר שהתברר כי מאמן סכנין דובר ספרדית, הבין את הקללות של הקשר הפורטוגלי כלפיו וכעס. בצל התיקו, ב"ש קיימה היום אימון שחרור במהלכו יוסי אבוקסיס כינס את השחקנים לאסיפת וידאו שעסקה בלברקוזן – אותה הקבוצה תפגוש ביום חמישי במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית (19:50, שידור ישיר בספורט2).

המאמן דיבר באסיפה בעיקר על היריבה הגרמנית ולא התמקד במשחק אתמול ("אין טעם לחזור על מה שהיה. מי שלא עבד, ישלם", אמרו בקבוצה). אבוקסיס יערוך שינוי מהותי בהרכב, כששחקנים כמו מיגל ויטור, שון גולדברג, מרואן קבהא ואלטון אקולטסה יפתחו ב-11 שלו. קיימת התלבטות בין אנתוני וארן לג'ונתן אגודלו.

אבוקסיס הקרין קטעים מהניצחון 2:4 של לברקוזן בפרייבורג שלשום במסגרת הבונדסליגה. "כמו שאתם מבינים, הם רמה אחרת מהקבוצות ששיחקנו נגדם עד עכשיו, כולל סלביה פראג", אמר המאמן. "פה, במשחק הזה, על כל טעות משלמים".

אנתוני וארן. יקבל את הקרדיט גם מול לברקוזן? | ברני ארדוב

אבוקסיס עבר על שחקני לברקוזן, הסביר מה התכונות העיקריות של כל אחד מהם והזהיר מפני החלוץ הארגנטינאי לוקאס אלאריו שכבש העונה חמישה שערים בחמישה משחקים בליגה, כולל צמד במשחק האחרון מול פרייבורג.

לוקאס אלאריו חוגג | Alex Grimm/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי