אוחנה על איינבינדר: "ברגע שזה הוחלט, לדראפיץ' וברדה אין סיי בנושא"

יו"ר בית"ר ירושלים התייחס לסיטואציה המורכבת עם הקשר, שקיבל הודעה כי חוזהו מבוטל והחליט לתבוע את המועדון: "לא מבין את ההחלטה שלו, אמרנו לו שנשלים לו את השכר. אזולאי וממן סגרו עניין בחמש דקות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אלי אוחנה, יושב ראש בית"ר ירושלים, התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים וסיפור על הסיטואציה המורכבת עם הקשר הוותיק דן איינבינדר, שלא הגיע הבוקר לאימון הקבוצה והחליט לתבוע אותה בגין אכיפת ההסכם עמו. כזכור, לאחר שלטענתם הקשר סירב לעבור למועדון אחר, בבירה הודיעו אמש כי חוזהו מבוטל והוא חופשי, בדומה למה שעשתה בעבר הפועל תל אביב.

אוחנה פתח את דבריו: "ניהלתי שיחה עם איינבינדר ועם אבא שלו לפני חודשים, עוד שיוסי בניון ורוני לוי היו בבית"ר, אך ורק כי יוסי אמר לי שהוא לא בתוכניות המקצועיות. הצענו לדן לעבור לכל קבוצה שירצה ונשלים את שכרו. אין לי דבר רע להגיד עליו, הוא בחור איכותי, מקצוען, היה קפטן ושחקן נבחרת, אבל הגיע שלב שהמועדון בראשות משה חוגג החליט על אסטרטגיה בה יבנו את הקבוצה על שחקנים אחרים. זה לגיטימי, זכותו של המועדון לנהל אסטרטגיות".

אוחנה המשיך: "ברגע שזה הוחלט לדראפיץ' וברדה אין סיי כאן. כיבדנו את דן לכל אורך הדרך, גם השבוע ערכנו שיחה עם דן ואביו, הובהר לו בצורה מכובדת מה עומד מאחורי ההחלטה. יש הבדל בין שחקן במעמד של דן לאחרים. כשהוא לא בסגל או ביציע זה יוצר הרבה רעש. אמרתי לדן באופן ברור שאני לא מבין את ההחלטה שלו, כי אני בעד ששחקן יילחם לקבל את כל משכורתו. אמרנו לו שנשלים אותה".

אלי אוחנה
אלי אוחנה | לירון מולדובן

למרות שהשחקן לא הגיע לאימון אוחנה הבהיר כי "לא נמנע ממנו להתאמן, הוא יכול להתאמן בכל קבוצה אחרת וגם נעזור לו למצוא קבוצה להתאמן בה. קיבלנו ייעוץ משפטי והוחלט בסופו של דבר שהוא לא בתכניות המקצועיות והוא צריך לחפש קבוצה. חנן ממן ושלומי אזולאי, בחמש דקות סגרו עניין. איינבינדר יכול היה להיות בסיטואציה הזאת, בעיקר לאור העובדה שהוא מסיים חוזה השנה ולא היו מאריכים לו אותו".

בניגוד לאיינבינדר, אור זהבי ממשיך להתאמן עם הקבוצה וכפי שפרסמנו, הוא קיבל הצעה להישאר תמורת הארכת חוזה בשנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי