דראפיץ': "יש בועט קבוע – עטר". אוחנה ו-ורד יירדו לספסל?

לפני בני יהודה (שבת ב-20:30), מאמן בית"ר ירושלים הבהיר מי לוקח את הפנדלים בקבוצה. על העומס: "זה לא אופטימלי, יהיה מעניין לראות איך נשחק". שלום אדרי: "השנה אני שחקן לגיטימי". מסתמנים שינויים ב-11

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי 1:1 בחוץ מול הפועל תל אביב ו-0:4 על הפועל חדרה בבית, בית"ר ירושלים תערוך מחר (שבת ב-20:30) את המשחק השלישי שלה השבוע במסגרת ליגת העל כשתגיע לבלומפילד שוב, הפעם למפגש מסקרן מול בני יהודה של ניר ברקוביץ' – ותקווה לרשום ניצחון שני ברציפות ושלישי בארבעה מחזורים.

באשר ל-11, המאמן סלובודאן דראפיץ' הודיע לשחקנים כי ההרכב ייקבע רק מחר וזאת בשל העומס שחל על הקבוצה בשבוע האחרון, אז שיחקה שלושה משחקים. לירן רוטמן עשוי לפתוח במקום מיכאל אוחנה ועוזיאל פרדו או ירדן שועה יפתחו לצד אלירן עטר. אופיר קריאף עשוי לקבל הזדמנות ב-11 במקום אביאל זרגרי. עידן ורד כשיר אך ייתכן ויורידו ממנו עומס משום שחזר מפציעה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, דראפיץ' התייחס לעומס: "לא תכננו שכבר בשלב הזה נשחק שלוש פעמים בשבוע. זה לא אופטימלי, אבל זה מה שיש ואנחנו צריכים להיות חדים ולראות איך אנחנו מתכוננים ובאיזה כושר נגיע. עוד לא שיחקנו כל כך הרבה משחקים בשבוע, כך שמעניין אותי לראות איך נשחק".

דראפיץ' נשאל על סוגיית בעיטות הפנדלים ואמר: "לא צריך לעשות מזה סיפור, יש בועט קבוע – אלירן עטר. אם הוא רוצה לתת למישהו אחר לבעוט ומישהו אחר מרגיש יותר טוב אז הוא ייתן לו. אני נותן לשחקנים להחליט בינם לבין עצמם". על ההרכב המסתמן: "זרגרי כשיר, כולם כשירים, אבל בוא נהיה סבלניים, אנחנו לא נגלה את ההרכב עכשיו".

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

על היכולת: "אנחנו צריכים לקחת כמה שיותר נקודות ולהגיע למצב שאנחנו טובים יותר אחרי הפגרה. אנחנו מתכוננים גם לקראת מחנה אימונים קטן. רוצים לשחק את הכדורגל שלנו, שהוא כמה שיותר אטרקטיבי, אבל אנחנו עדיין לא בכושר משחק מלא. השחקנים נותנים הכל, מתאמצים, אוהבים את השיטה שלנו. אני מאמין שאחרי שבועיים פגרה אנחנו נחזור טובים יותר".

לצד דראפיץ' התייצב שלום אדרי, שנכנס במחצית השנייה מול חדרה וכבש: "תמיד כשאני עולה מהספסל ומשחק, אני רעב. אני רוצה להצליח, לכבוש, לבשל ואני חושב שאני אתן את זה גם כשאהיה בהרכב. בשנה שעברה התייחסו אליי כאל שחקן שהגיע מליגה א', השנה אני שלום אדרי שמשחק בבית"ר ירושלים בליגת העל ושחקן לגיטימי בקבוצה".

על השיטה החדשה שהביאו דראפיץ' וברדה: "אנחנו בונים את עצמנו מההתחלה, מתרגלים לשיטה, מסתגלים אליה. אנחנו בעיקר נהנים, יש הרבה שחקנים יצירתיים, כיף לבוא לשחק כדורגל וברגע שהכל יתפרץ, אז כולם יוכלו ליהנות מבית"ר ירושלים. יש פה תחרות וזה בריא. אני חושב ששחקנים שמתחרים מוציאים מעצמם יותר. אנחנו צריכים להיות מקצוענים, ברגע שקוראים לנו – להיות הכי טובים שאפשר".

על המשחק מול בני יהודה אמר אדרי: "כולם רואים שאין משחק קל בליגה הזאת. נתכונן טוב, נבוא הכי טובים שאנחנו יכולים ונקווה לצאת מבלומפילד עם שלוש נקודות".

שלום אדרי חוגג | דני מרון

בנושא אחר: בראיון שהעניק היום לרדיו ירושלים, יו"ר המועדון אלי אוחנה התייחס לסיטואציה המורכבת עם דן איינבינדר, שלא הופיע הבוקר לאימון הקבוצה ומתכוון לתבוע את המועדון לאחר שנודע לו על ביטול חוזהו (ראו ידיעה נפרדת).

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, סנטיאגו אוקמפוס, אוראל דגני, אנטואן קונטה, אורן ביטון, עלי מוחמד, אופיר קריאף (אביאל זרגרי), לירן רוטמן (מיכאל אוחנה), עידן ורד (שלום אדרי), אלירן עטר, ירדן שועה (עוזיאל פרדו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי