בנתניה מרוצים: "לא היינו מנצחים משחק כזה בעונה שעברה"

למרות ההעפלה לפסגה, היהלומים שומרים על צניעות: "צריך לקחת את זה ממשחק למשחק". אטוולד העיר במחצית: "אנחנו משחקים איטי". עמוס נבדק וסובל מזעזוע מוח קל, הקפטן כהן סובל ממתיחה במפשעה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

תשע נקודות מתוך 12 אפשריות ושלושה ניצחונות רצופים, זה המאזן של מכבי נתניה מפתיחת העונה. אתמול (שבת) היהלומים המשיכו במגמה עם ניצחון 1:2 על הפועל חיפה. "ניצחון מכוער" הגדירו בנתניה את המשחק, אך כאמור היהלומים סופרים רצף ניצחונות שכזה לראשונה מאז חודש נובמבר בדיוק בשנה שעברה מה שמציב אותם בפסגת הטבלה, לפחות זמנית.

אם במחצית הראשונה, קבוצה של ריימונד אטוולד לא הופיעה כמעט למשחק, במחצית השנייה, היא נראתה טוב יותר ועם שלושה חילופים בבת אחת של ההולנדי, צמד השערים לא איחר לבוא. חן עזרא המשיך בכושר הנפלא שלו ומתחיל להזכיר את עזרא של תקופותיו הטובות ("בא להשפיע משהגיע לפה, השנה זה מגובה ביותר מספרים"), כשגם המחליף קוואן פרייטר כבש והוסיף חצי בישול.

אטוולד שלא אהב את היכולת במחצית הראשונה, ניסה להעיר את שחקניו בהפסקת המשחק והעיר להם בקול תקיף: "אנחנו משחקים איטי מדי. אנחנו צריכים לשחק יותר מהר, כי הם באו להגן עם חמישה שחקני הגנה ואנחנו חייבים לדעת לפרוץ את זה".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

נתניה סיימה את המשחק מעט חבולה: השוער דני עמוס, פונה לבית החולים לערוך צילום לאחר שספג חבלה בראשו. השוער נבדק וסובל מזעזוע מוח קל. הוא ינוח יומיים ויחזור לאימונים, אך הקבוצה גם כך קיבלה יומיים חופש בעקבות היציאה לפגרת הנבחרות. הקפטן אלמוג כהן, סבל מכאבים במפשעה ולאחר בדיקה נקבע כי הוא סובל ממתיחה קלה וינוח מספר ימים עד החזרה לאימונים.

למרות היכולת הלא משכנעת, בנתניה בחרו להסתכל על נקודת האור: "השנה יש גם אופי בקבוצה. משחק כזה בעונה שעברה לא היינו מנצחים. זה לא היה ניצחון יפה, אבל באנו לנצח מהשנייה הראשונה. שאתה בא לנצח ובא לשחק התקפי, הדברים מסתדרים. ובכל זאת, אנחנו חייבים לשמור על צניעות ולקחת את זה ממשחק למשחק".

"לא משחק הכי טוב שלנו. הצגנו משחקים יותר טובים בעבר, אבל גם לא היינו כאלה רעים. הכי חשוב שאנחנו עם הנקודות" סיכם בסיום הקשר חן עזרא, שממשיך בכושרו המצוין, סיפק שער ובישול וזכה למחמאות.

חן עזרא חוגג | ברני ארדוב

על הקושי לשחק ללא קהל ובשבת בצהריים: "זה מאוד קשה, במיוחד שיש פה הרבה חבר'ה ששומרים שבת אז בכלל היינו מעדיפים שהמשחק ישוחק בצאת שבת. גם אין אווירה, קצת חם, אתה לא יודע איך להתארגן למשחק. לא פשוט".

המפגש עם דראפיץ' וברדה במחזור הבא: "שני מאמנים שהיו פה ועשו עבודה מדהימה. נכבד אותם אבל שעולים לדשא כל אחד רוצה לנצח. שהטוב ינצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי