ולאסקס נפצע וייעדר מול מכבי ת"א, אביטן: "יכולים לתת פייט"

הקשר נפגע באימון המסכם של סכנין, אליו הגיעו עשרות אוהדים במטרה לדחוף את השחקנים לקראת המשחק נגד האלופה (ראשון החל מ-20:00, ספורט3). המאמן על מצבו של האסלביינק: "לא בטוח שנכון לשלב אותו"

(גודל טקסט)

אחרי ה-2:2 הדרמטי בטדי מול הפועל באר שבע, בני סכנין תארח הערב (ראשון החל מ-20:00, ישיר בספורט3) את מכבי תל אביב ותקווה להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה. במועדון מבינים שהאלופה תגיע להצהיר כוונות ולקחת שלוש נקודות שיורידו את מפלס הלחץ בקריית שלום, אולם בקבוצה מהמגזר לא מתכוונים "להוריד את הראש" ומאמינים שבהחלט אפשר לחולל סנסציה.

"מכבי תל אביב זה מועדון מפואר שנמצא בסיטואציה שהוא חייב לנצח, אבל אנחנו מרוכזים בעצמנו ורוצים להמשיך לצבור נקודות. אנחנו יכולים וצריכים לתת פייט", אמר ניסו אביטן לקראת ההתמודדות. המאמן המשיך והתייחס לתיקו מול באר שבע: "במשחק הזה החזרנו לעצמנו את הביטחון העצמי. היה לי חשוב לגרום לשחקנים להבין שיש לנו קבוצה טובה מאוד".

מבחינה מקצועית, אביטן יגיע להתמודדות בסגל חסר. לרשימת הפצועים הצטרף הקשר סבסטיאן ולאסקס, שנפגע באימון המסכם וככל הנראה לא יהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב. שחקן נוסף שייעדר הוא עטאא ג'אבר שכזכור הורחק מול באר שבע. מי שימשיכו להיעדר הם הפצועים מחמוד קנדיל, בהג'ת בשיר, סארי פלאח ועלי עותמאן.

נייג'ל האסלביינק | בני סכנין, רשמי

באשר לרכש הנוצץ נייג'ל האסלביינק, עדין לא ברור אם אביטן יכלול אותו בסגל לראשונה. אקס הפועל באר שבע אמנם הרשים באימונים האחרונים, אך הוא לא שיחק זמן רב והמאמן מודע לכך: "צריך לתת לו את הזמן שלו. אני לא בטוח שהדבר הנכון הוא לשלב אותו, אבל אקבל את ההחלטה רק לקראת המשחק. בכל מקרה, אני בטוח שהוא יתרום לנו רבות בעתיד".

מי שנמצאים בטירוף הם עשרות מאוהדי בני סכנין, שהגיע לאימון המסכם ודחפו את השחקנים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, אליו הם כמובן התבקשו על ידי ראשי הקבוצה שלא להגיע ולא להתקהל בסביבת האצטדיון.

הרכב משוער, בני סכנין: ראמי חמאדה, מוחמד עותמאן, חגי גולדנברג, אוסבלדו הנריקס, מרון גנטוס, איקוום אוטין, אייהב גנאיים, דניאל טוויזר, מוטי ברשצקי, מוטי מלכה (אמרי וולשמן), אוסאמה חלאיילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי