אכזבה מאייל גולסה ודן ביטון, פשיץ' מרוצה: המאמן עוזר לי

הקלה גדולה בקרב שחקני מכבי ת"א לאחר ניצחון הבכורה בליגה (1:2 על סכנין), אם כי צמד הקשרים לא שומרים על יציבות ולא הזינו מספיק את שחקני ההתקפה. החלוץ שהצטיין הדשא: "דוניס שילב אותי לאט, זה נהדר לכבוש"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זה הלך לה קשה אבל אחרי חמישה משחקים הצליחה האלופה מכבי תל אביב להשיג ניצחון בכורה העונה בליגה כשגברה אתמול (ראשון) 1:2 על בני סכנין באצטדיון דוחא. לאלופה אין יותר מדי מה לקחת מהמשחק חוץ מהנקודות, ודי ברור שביכולת הזו לא תוכל לשמור על תואר האליפות בה זכתה בשנים האחרונות. בצוות המקצועי מבינים כי העונה הנוכחית הולך להיות קשה יותר מאשר בעבר, בין היתר בגלל העומס הגדול שיוצרת ההשתתפות בליגה האירופית. זה היה גם ניצחון הבכורה של גאורגיוס דוניס בליגת העל כמובן והמאמן נשם לרווחה.

דוניס הודה: "הרקורד שלנו בליגה בטח לא טוב אבל שיחקנו שישה משחקים ב-20 ימים. עלינו להשתפר הגנתית והתקפית וכך נמצא יציבות. התחלנו לבנות את הביטחון שלנו. אנחנו רוצים להיות שוב אלופים". בימים הקרובים תחסר הקבוצה שמונה שחקנים שייכללו בסגל נבחרות ישראל – איתן טיבי, שרן ייני, דור פרץ, אייל גולסה ויונתן כהן בסגל של וילי רוטנשטיינר ודניאל פרץ, עדן קארצב ואילון אלמוג בסגל הנבחרת הצעירה. מאור קנדיל ודן גלזר היו אמורים גם הם להיות בסגל, אך שוחררו הבוקר לאחר שנפצעו בדוחא.

בקרב השחקנים של הייתה תחושת הקלה גדולה לאחר המשחק. לאחר הפגרה האלופה תשחק שוב במשחק חוץ כשתפגוש את הפועל חדרה באצטדיון בנתניה. מנגד, במועדון התאכזבו מאייל גולסה ודן ביטון שלא מצליחים לשמור על יציבות ולא לוקחים פיקוד. הם לא הפעילו מספיק את שחקני ההתקפה.

ביטון. לא מצליח לקחת פיקוד | מאור אלקסלסי

גם הבלם לואיס הרננדס גילה יכולת לא מספיק טובה ולא נראה כמו יורשו של ז'איר אמאדור שהיה חלק מהגנת הברזל בשנתיים של ולדימיר איביץ' על הקווים. הצהובים חזרו אתמול למערך של ארבעה שחקני הגנה אך החלק האחורי היה חסר תיאום.

החלוץ אלכסנדר פשיץ' פתח אתמול בהרכב לראשונה והיה המצטיין כשסחט את הפנדל הצליח לכבוש שער בכורה. החלוץ סיפר: "זו הרגשה טובה לחלוץ להבקיע ולהשיג ניצחון ראשון בליגה. דוניס עזר לי, לא הגעתי מוכן במאה אחוז. הוא דחף אותי קדימה צעד אחר צעד ונתן לי לשחק ואני עוד אשתפר. שמעתי דברים טובים על מכבי ועל העיר תל אביב מפרדראג ראיקוביץ', ניקולה מיטרוביץ' ואורוש ניקוליץ'. כעת משפחתי באה לישראל ויהיה לי קל יותר. בגלל הקורונה אני לא מסתובב הרבה ויהיה לי זמן לראות את העיר".

לראשונה העונה ישב הבלם שחר פיבן על ספסל הקבוצה בעוד ארבעה שחקנים שפתחו בהרכב במשחק נגד ויאריאל ביום חמישי לא נכללו בסגל – ניק בלקמן, איתן טיבי, מתן בלטקסה ובן ביטון. גם מתן חוזז לא נרשם בטופס המשחק.

הרננדס בפעולה. בינתיים נראה רחוק מאמאדור | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי