סערה בבירה: בבית"ר הגיבו לאיינבינדר, ארגון השחקנים התערב

בירושלים הגיבו לפרסום בספורט1, בעקבות הטענות של מקורבי איינבינדר: "דן היה צריך למצוא קבוצה לפני שלושה חודשים". הקשר עשוי להשתמש בדבריו של בניון בבוררות נגד המועדון. מישאלוף גינה: "מעשה לא חוקי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים לא אהבו, בלשון המעטה, את הדברים שהשמיעו מקורביו של דן איינבינדר, כאשר טענו כי בית"ר נקטה במהלך לא חוקי והטעתה את האוהדים לגבי ההצעות שקיבל.

גורמים במועדון סערו בעקבות הדברים וטענו כי המהלך קיבל אישור מתוך חוות דעת משפטית וכי השחקן, שיגיש השבוע תביעה לאכיפת הסכם, לא יוכל להתאמן בקבוצה עד להודעה חדשה. "אלי אוחנה לא אמר שום דבר נגדו, להפך, רק שיבח אותו. אבל דן היה צריך להבין כבר לפני שלושה חודשים שהוא לא בתוכניות ולמצוא קבוצה. מהלך לא מוסרי? המאמנים רצו אותו? גם להנהלה מותר לקבל החלטות", אמרו.

כזכור, אתמול טענו מקורבי השחקן לספורט1 בין היתר כי "בית"ר עשתה צעד לא חוקי, אבל אף אחד לא מדבר על זה. האוהדים לא מבינים את התמונה כי מישהו מנסה להסית אותם. הם לא יודעים שהוא חסך לבית"ר 600-700 אלף שקל העונה בקיצוץ". עוד הסיפו: "אוחנה אמר ביום שישי שכבר במרץ התקבלו ההחלטות האלה, אז מדוע ביקשו ממנו לקצץ? השיחה הראשונה בה הוא שמע את זה הייתה באוגוסט. השאירו אותו יתום, ונהגו בצורה לא מוסרית. האיש 18 שנה במועדון. הוא קיצץ מרצון, אבל לא כדי להיזרק אחרי החלון".

כעת, הצדדים ייפגשו בבוררות כשבסביבת השחקנים לא פוסלים אפשרות להשתמש בעדות המאמנים שלדבריו רצו אותו בקבוצה, כשגם יוסי בניון טען בפניו שהוא רוצה אותו בסגל.

יוסי בניון
בניון. דבריו ישמשו לעדות נגד המהלך של בית"ר? | דני מרון

בארגון השחקנים מיהרו לעמוד לצידו איינבינדר. מושיקי מישאלוף, מנכ"ל הארגון, הודיע כי יתמוך בו והאשים את בית"ר ירושלים בכך שהיא עושה מעשה לא חוקי, לא מקצועי ולא מוסרי וביקש מהקבוצה לפעול בהתאם לחוזה. בהודעה מטעם האיגוד אמר מישאלוף: "דן אייבינדר הוא שחקן בית שמשחק 18 שנה בקבוצות המועדון, מתוכם 8 שנים בקבוצה הבוגרת וזכה עמה בגביע המדינה ובגביע הטוטו. לאורך כל הקריירה שימש כשחקן מסור ומחויב, כשטובת המועדון בראש מעייניו".

מישאלוף ביקר את הקבוצה: "מועדון כמו בית"ר ירושלים אמור לכבד ולהעריך את הסכמתו של השחקן להוריד 30 אחוז משכרו מתוך רצון וכוונה להישאר בקבוצה, לא כדי להודיע לו זמן קצר אחר כך על "פיטוריו". לצערי הרב ההתנהלות של בית"ר כלפי אייבינדר איננה חוקית, איננה מוסרית ואיננה מקצועית.

"האם יעלה על הדעת כי שחקן בכיר יודיע לקבוצה כי לא מתחשק לו להישאר אצלה כי מקצועית היא לא מתאימה לו ופשוט יתפטר? הכיצד זה שונה? העוולות שנעשות כלפי דן הן חציית קו אדום במערכת יחסים מקצועית. למרות החוזה החתום בין שני צדדים הוא הופר ברגל גסה ובוטל באופן חד צדדי. דן, שלא יכול בעת הזו לעבור קבוצה, קיבל הודעה על "פיטוריו" שעה אחרי תום חלון העברות ונזרק מבית"ר בלי יכולת אפילו לחתום בקבוצה אחרת".

לסיום נאמר: "ארגון השחקנים מגבה ויגבה את דן אייבינדר ונציגיו בכל המהלכים אותם יבחר לנקוט מול הנהלת בית"ר ירושלים ומבקש מהם לפעול לאלתר בהתאם לחוזה עליו הם חתומים".

מושיקו מישאלוף | ארגון השחקנים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי