"בית"ר נהגה בצורה לא מוסרית. הוא חסך להם 600,000 שקל"

אחרי ההודעה של בית"ר ואלי אוחנה, בסביבתו של דן איינבינדר תוקפים את קבלת ההחלטות. מקורביו לספורט1: "לוי, בניון ודראפיץ' אמרו לו שרוצים אותו. מסיתים את האוהדים. הוא לא קיבל הצעה רשמית, זה פייק ניוז"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

דן איינבינדר פגוע מהמצב בבית"ר ירושלים. אחרי שקרא בתקשורת כי המועדון החליט לשחרר אותו באופן חד צדדי, השחקן יגיש השבוע תביעה לאכיפת ההסכם באמצעות פרקליטו, עו"ד רועי רוזן, ובסביבתו נשמעים מאוד כעוסים על המצב הנוכחי. בימים האחרונים קיבל השחקן שיחות ממאמניו לשעבר, גם חברי הנהלה ומנכ"לים התקשרו כדי לתמוך. אבל איינבינדר, שסיים את חלון ההעברות ללא קבוצה, יצטרך להמתין עד החלון הבא בינואר מבלי אפשרות להתאמן.

"הוא הגיע לסיטואציה שבה אחרי סוף החלון, משאירים אותו בלי יכולת למצוא קבוצה או יכולת להתאמן וכולם שואלים – איך זה קרה לשחקן עם אישיות כמו שלו, מודל לחיקוי שהוא", אמר מקורב לשחקן. "בבית"ר אף אחד לא חלק על היכולת שלו. יש עובדות, הוא שחקן נבחרת, שיחק תחת שלושה מאמנים שונים. הפועל באר שבע, מכבי תל אביב וקריית שמונה היו אלופות כשרכשו אותו".

"ביתר נקטה במהלך לא חוקי, אבל אף אחד לא מדבר על זה", המשיך אותו מקורב. "האוהדים לא מבינים את התמונה כי מישהו מנסה להסית אותם. הם לא יודעים שהוא חסך לבית"ר 600-700 אלף ש"ח העונה בקיצוץ. אוחנה אמר ביום שישי שכבר במרץ התקבלו ההחלטות האלה, אז מדוע ביקשו ממנו לקצץ? השיחה הראשונה בה הוא שמע את זה הייתה באוגוסט. השאירו אותו יתום ונהגו בצורה לא מוסרית. האיש 18 שנה במועדון. הוא קיצץ מרצון, אבל לא כדי להיזרק אחרי החלון".

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

בתביעה עצמה, איינבינדר מתכוון להציג ראיות לפיהן המאמנים ואנשי המקצוע בבית"ר רצו אותו. "רוני לוי אמר לו מפורשות שהוא רוצה אותו, יוסי בניון ודראפיץ' אמרו את אותם דברים. במשחק נגד הפועל תל אביב הוא היה אמור להיות בהרכב, אבל יוסי בניון אמר לו שלא יהיה בסגל. אפילו דראפיץ' שם אותו בסגל ביום המשחק מול חדרה, שהתבטל בגלל הקורונה. אלי אוחנה הגן על בית"ר, וזה בסדר, אבל איפה האמינות? מדוע לא מציינים שדן עזב את בית"ר כי קורנפיין החליט למכור אותו בלית ברירה ולהחתים ארבעה שחקנים תמורת דמי ההשבחה שקיבל מקריית שמונה? גם אלי כהן השריף רצה אותו, אז הוא לא שחקן בית?".

בסביבתו של השחקן טוענים כי אוחנה לא דייק בהודעה שהוציא המועדון. לטענתם, איינבינדר לא קיבל כל הצעה רשמית מאשדוד או מהפועל תל אביב. "זה היה פייק ניוז. דן ביקש לחכות עד ינואר ולתת לו הזדמנות, אבל לא רצו לשמוע", סיכמו בסביבתו. "הוא מאוד כואב את המצב. אחרי שנים בהם הוא ניסה לייצג את הכדורגלן הטוב של הכדורגל שלנו, בהם הוא ניסה להיות 1מודל לחיקוי – זה לא היחס שמגיע לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי