"בזכות טקטיקה שלא משתמשים בה בישראל, פשיץ' רצה רק מכבי"

בראיון אצל אורן יוסיפוביץ' בפודקאסט "הפודיום", אוהד כהן, סוכנו של הסרבי, חשף כיצד הוא הגיע לקריית שלום: "זה שחקן שלא אמור להגיע לפה, לא מבחינה כלכלית ולא מבחינת פרופיל". וגם: הקרבה לניקוליץ'

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אלכסנדר פשיץ' פתח אתמול (ראשון) לראשונה בהרכב מכבי תל אביב והיה אחד האחראיים המרכזיים לניצחון 1:2 על בני סכנין, כשסחט פנדל והבקיע את שער הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה. עוד לפני ההופעה המוצלחת בדוחא, סוכנו של החלוץ, אוהד כהן, התארח בפודקאסט "הפודיום" אצל אורן יוסיפוביץ' וסיפר כיצד אלופת ישראל הצליחה לשים את ידה על הסרבי בן ה-28.

האזינו לפרק המלא

"מכבי תל אביב עקבה אחרי פשיץ' הרבה לפניי", הודה כהן וסיפר כיצד נסללה דרכו של השחקן לישראל: "כבר בעונה המדהימה שלו בכוכב האדום בלגרד, הוא היה על הרדאר של מכבי. כשמכבי אוהבת שחקן הוא לא נעלם, הידע הזה לא נעלם. אחרי העונה ההזויה בסרביה, בוא נגיד שהוא יצא לסוג של פנסיה מוקדמת בערב הסעודית. בינתיים, מכבי בדקה כל כמה חודשים מה איתו ובנתה איתו קשר בכדי שכשתגיע ההזדמנות, הוא יבחר בה. זו טקטיקה שאני מאוד מעריך ואוהב ולא עושים אותה פה מספיק".

על הבחירה במכבי תל אביב והקשר המיוחד עם אורוש ניקוליץ': "בקיץ הוא התיר חוזה בערב הסעודית וכשאתה מתיר שם חוזה, כסף זה כבר לא שיקול שמנחה אותך כי כנראה (טפו טפו) שהנינים שלך כבר מסודרים. לאחר מכן הייתה לו שורה של הצעות, כמות שבאמת הרבה זמן לא ראיתי, והוא בחר בהצעה הכי נמוכה – ההצעה ממכבי תל אביב. במשך שנתיים הם דיברו איתו וגרמו לו לרצות להגיע. החבר הכי טוב שלו זה ניקוליץ', פשיץ' הוא הסנדק של הבן שלו, כך שהוא החליט 'לי אכפת לי מה, רק מכבי' וזה הקל על המו"מ".

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | מכבי תל אביב

על סגנון המשחק המיוחד של פשיץ': "מה שמגניב זה שעוד לא הבינו אותו פה כל כך. אני שומע שאנשים מדברים על גודל ומשחק ראש. חבר'ה, זה לא השחקן. הוא שחקן שמשחק עם הרגליים ויהיה לו יותר קל לעשות פדאלדה מאשר לתת 15 גולים בעונה בנגיחה. הוא מצוין בתנועה ללא כדור ובתנועה לעומק. הוא כמו שחקן קטן, רק בגוף גדול".

על הכושר הלקוי בו הוא הגיע לישראל: "אני חושב שייקח לו זמן. כשהחתמנו אותו דיברנו על כך שהוא יהיה כשיר רק בסוף נובמבר. הבנו שהוא צריך לעשות טרום עונה ממש מאפס. דיברנו על סוף נובמבר, אבל מכבי התחילה קצת פחות טוב את העונה והייתה צריכה לזרז את התהליך. אני מקווה מאוד שהגוף שלו יעמוד בזה. בינתיים זה נראה בסדר. הוא שיחק עם שבר בזרת במשחקים הראשונים שלו פה. בסך הכל, הוא שחקן שלא אמור להגיע לפה, לא מבחינה כלכלית ולא מבחינת פרופיל. אני מאוד מתרגש לראות אותו כאן".

אלכסנדר פשיץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי