פרק מאוחר בחו"ל? איתמר ניצן החל בתהליך לקבלת דרכון פורטוגלי

לא ברור האם מטרתו של השוער היא לצאת לשחק באירופה, אך נראה כי הוא לא פוסל אפשרות כזו בעתיד. וגם: בית"ר ירושלים תקיים מחנה אימון בבית הנבחרות בשפיים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בגיל 33, שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן, החל בהליך לקבלת דרכון פורטוגלי. ניצן, ששוהה עם הנבחרת לקראת משחק הידידות מול נורבגיה ברביעי, רשם התקדמות אדירה בחודשים האחרונים. לא ברור האם מטרת הדרכון היא לצאת לאירופה, בשל גילו, אך נראה כי השוער לא פוסל אופציה כזאת בעתיד. כזכור, לפני מספר חודשים חתם השוער על חוזה לשלוש שנים בבירה.

בתוך כך, היום (שני) בית"ר ירושלים אישרה כי תנצל את פגרת הנבחרות על מנ לצאת למחנה אימון שיתקיים בימים הקרובים בבית הנבחרות בשפיים. המחנה, שיכלול מספר אימונים כפולים, אסיפות וידאו, ערבי גיבוש וטיפולים, יסתיים ביום שישי במשחק אימון נגד הפועל כפר סבא.

המאמנים שי ברדה וסלובודן דראפיץ' היו מרוצים מהאפשרות לקיים מחנה, ובכך להטמיע את שיטת המשחק. כל שחקני הקבוצה ייצאו למחנה, פרט כמובן לניצן ואוראל דגני, שכאמור נמצאים עם הנבחרת הלאומית. גם עלי מוחמד יצא לצמד המשחקים של נבחרת ניז'ר וייעדר. גליאופיליו האסלביינק ומאתוסיניו חזרו לביקור מולדת, שם הם עוברים טיפולים בפציעות שלהם.

איתמר ניצן | מאור אלקסלסי

בנושא אחר: בבית"ר ירושלים לא אהבו, בלשון המעטה, את הדברים שהשמיעו מקורביו של דן איינבינדר, כאשר טענו כי בית"ר נקטה במהלך לא חוקי והטעתה את האוהדים לגבי ההצעות שקיבל. גורמים במועדון סערו בעקבות הדברים וטענו כי המהלך קיבל אישור מתוך חוות דעת משפטית וכי השחקן, שיגיש השבוע תביעה לאכיפת הסכם, לא יוכל להתאמן בקבוצה עד להודעה חדשה (ראו ידיעה נפרדת).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי