חלאילה נגד השיפוט: "בלי ההחלטות, היינו אמורים לנצח את מכבי ת"א"

אחרי ה-2:1 מול האלופה בדוחא, דובר בני סכנין לא נרגע: "היה נבדל ברור בשער של פשיץ', בא שופט ומשך אותנו למטה. התקבלו החלטות שמעוררות הרבה שאלות"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 2:1 למכבי תל אביב והתלונות נגד השופט הראשי גל לייבוביץ', שלטענת אנשי המועדון קיפח בענק את הקבוצה, דובר בני סכנין מונדר חלאילה עלה היום (שני) לשידור בתכנית הספורט של 103FM ודיבר בהרחבה על אירועי המשחק שנערך אתמול באצטדיון דוחא במסגרת המחזור השישי בליגת העל.

האזינו לדברים

חלאילה פתח את דבריו והסביר את הטענות של המועדון: "בדקה ה-11, הרננדס השתמש בידו, הזיז את הכדור ומנע מהחלוץ שלנו לגשת לכדור ולהשתמש בו על מנת לנצל את ההזדמנות להבקעת שער. לאחר השריקה, השופט לקח את כל הזמן שבעולם על מנת להרהר. דקה 37, החלוץ של מכבי ת"א נופל בחבה והשופט שורק לפנדל. למה הפעם הוא לא ניגש ל-VAR ומהסס? תהיה יותר אמיתי, גש ותבדוק".

חלאילה המשיך: "הרגע הכי דרמטי הגיע בדקה ה-67. נבדל, הקוון מרים את הדגל במשך חמש או שש שניות. השופט קלט את התנועה שלו, אבל הוא לא ניגש ל-VAR לבדוק והוא שורק בצורה נחרצת לשער. היה נבדל ברור בשער של מכבי. אני לא מאמין שיש רקע קודם, אני מאמין שכל שופט שמגיע מתקבל בכבוד והולך הביתה בכבוד. אין פה רקע. אני חושב שההחלטות הן באמת מעוררות מצב מביך שמעורר הרבה מאוד שאלות. בלי ההחלטות האלה, היינו אמורים לנצח. הפסדנו. אני חושב שאיגוד השופטים צריך להיכנס לתמונה. בא שופט ומושך אותנו למטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי