תסכול בהפועל חדרה, שהטיחה ביקורת במנהלת ובלירן ליאני

במועדון כעסו על היכולת ("בושה שבעטנו למסגרת רק בתוספת הזמן") ולא אהבו את החילוף של מימר, אך גם באו בטענות על הלו"ז ("הקשו עלינו עם שלושה משחקים בשבוע") ועל השיפוט ("אדום פזיז שהכריע את המשחק")

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל חדרה לאחר שהקבוצה ספגה אתמול (שני) הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעת המשחקים האחרונים בליגת העל, הפעם 1:0 להפועל תל אביב. אנשי המועדון הביעו תסכול רב אחרי המשחק: "בושה שהבעיטה הראשונה שלנו למסגרת הייתה רק בתוספת הזמן. הגענו לא מוכנים לליגה ולצערנו המנהלת הקשתה עלינו עם שלושה משחקים בשבוע אחד", אמרו בחדרה, "הפגרה באה לנו בזמן והשחקנים צריכים לעשות סוויץ' רציני, כי ככה זה לא יכול להימשך".

במועדון הביעו כעס גדול כלפי השופט לירן ליאני, אשר בחר להרחיק את המגן דיא לבאבידי בכרטיס צהוב שני במהלך המחצית השנייה, אירוע שהתרחש חמש דקות לפני שער הניצחון של האדומים. "זה היה אדום פזיז, דיא לא עשה עבירה משמעותית וזה הכריע את המשחק". מעבר לכך, המאמן שרון מימר ספג ביקורת על החלפתו של רודריגו בונגונגי, שיצא מיד לאחר ההרחקה למרות שהיה המצטיין בהפועל חדרה עד לאותה נקודה.

בקרב השחקנים ניסו לשמור על רוח חיובית. השוער רובי לבקוביץ' סיפר על התחושות בחדר ההלבשה: "מצד אחד היה תסכול, אבל מצד שני גם אופטימיות שאנחנו צריכים לעבור את התקופה הזאת. חדרה תתחבר ותהיה קבוצה טובה, אני מאוד מאמין בזה".

לבקוביץ'. ניסה לשמור על אופטימיות | דני מרון

בחדרה עמלו רבות במטרה להתחזק בחלון ההעברות האחרון, אולם לבסוף לא החתימו אף אחד משני הבלמים שהיו על הכוונת – אור זהבי ועידו לוי. כעת בוחנים במועדון אופציה לצרף את הבלם ירין חסן, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה וכעת הוא חופשי.

בנושא אחר, בסיום המשחק הביעו אנשי הפועל חדרה כעס כלפי מאמן השוערים של הפועל תל אביב, עמי גניש, כיוון שלטענתם האחרון לא החזיר כדור למגרש בתוספת הזמן, אך הרוחות נרגעו תוך דקות בודדות.

מימר. ספג ביקורת על החילוף | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי