לא רק שרי: מכבי חיפה תממש את האופציה על וילדסחוט

בנוסף למו"מ עם הכוכב על הארכת חוזהו, נודע כי גם הקשר הפצוע בימים אלו צפוי להישאר בעונה הבאה בהתאם לסעיף בחוזהו שהירוקים יפעילו. בקבוצה בחנו את נושא הכושר הגופני והופתעו מהתוצאות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

תקופה ארוכה לא זכתה מכבי חיפה להוביל את טבלת ליגת העל, אבל בשבת היא כבשה את הפסגה כשניצחה את מ.ס אשדוד והיא תשמור עליה לפחות עד סיום פגרת הנבחרות בסוף השבוע הבא, מה שהוביל לשמחה רבה במועדון: "יש עוד דברים לשפר, אבל זה טוב שזה מה שעלינו לעשות כשאנחנו במקום הראשון", אמרו במועדון.

היום ישובו שחקני מכבי חיפה לאימונים לאחר שזכו ליום חופשי ומחר הם יפגשו את מכבי נתניה למשחק אימון, כמובן ללא שחקני הנבחרות השונות של ישראל, סאן מנחם, טאלב טוואטחה, נטע לביא, מוחמד אבו פאני ועופרי ארד שיצטרף לצעירה. "זה לא פשוט להתאמן בסגל חסר ומדובר בשחקני הרכב, אבל זה כבוד גדול שיש לנו שחקנים שמייצגים את ישראל", הבהירו במכבי חיפה.

אחת השאלות שעלתה לאחר הניצחון על אשדוד הייתה סביב נושא הכושר הגופני ולאחר בדיקה שנעשתה בצוות המקצועי, נראה כי האינטנסיביות במחצית הראשונה הייתה דומה למחצית השנייה. יתרה מכך, כמות המצבים אליהם הגיעה חיפה בעשר הדקות האחרונות של המשחק הייתה גדולה מאשר במחצית הראשונה.

"יש בעיה ברורה בכך שיש יותר מדי הפסקות", אמרו במועדון, "אלו לא רק הפסקות הקורונה, אלא גם הפסקות סביב משחקי הנבחרות השונות. אין אף קבוצה היום שיודעת לשמור על אותו כושר במהלך כל המשחק וזה דורש שיפור". המאמן ברק בכר והצוות שלו מתכוונים לשים דגש גם על הפן המנטלי ועל ירידת מתח שהייתה לאחר הכיבוש של השער השני.

יושם דגש על הפן המנטלי. שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, במועדון התאכזבו אתמול מהפציעה של יאניק וילדסחוט שסובל מקרע בשריר ההמסטרינג והירוקים מקווים כי תוך חודש ימים יחזור השחקן לכשירות מלאה. בכל מקרה, הוא ייעדר ממשחקים משמעותיים כמו הדרבי, משחק חוץ בכפר סבא ומשחק הבית מול בית"ר ירושלים. ללא כל קשר לפציעה, בקבוצה מרוצים מהשתלבותו של ההולנדי בישראל, הן חברתית והן מקצועית, ומתכוונים להודיע לו בחודש ינואר כי הם מממשים את האופציה גם לעונה הבאה.

כזכור, וילדסחוט הגיע בקיץ שעבר וחתם לשנתיים עם אופציה, אותה הירוקים מתכוונים לממש כדי להשאירו גם בעונה הבאה. במקביל ימשיכו השיחות גם מול צ'ארון שרי והכוונה להודיע כבר בשבועות הקרובים על חוזה חדש שנחתם מול אחד הכוכבים הגדולים של הקבוצה בשנה וחצי האחרונות.

וילדסחוט ושרי. צפויים להמשיך בירוק | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי