תורג'מן לשחקני כפ"ס: "בניגוד לנתניה, מול ב"ש הייתם דרוכים"

שחקני הפועל כפר סבא | ברני ארדוב

המאמן פרגן על ההופעה מול הקבוצה של אבוקסיס: "עם עוד קצת מזל ואמונה היינו מנצחים". קיזיטו זומן לנבחרת אוגנדה לראשונה זה זמן רב, אופטימיות לגבי כשירותם של שלח וגטהון למשחק מול סכנין

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא שבה אמש (שלישי) לאימונים כשהיא מעודדת מהמשחק החיובי מול הפועל באר שבע ביום ראשון, בו נפרדה ב-0:0 מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס. במועדון מהשרון ינצלו את פגרת הנבחרת לשמור על כושר משחק, ויקיימו ביום שישי משחק אימון נגד בית"ר ירושלים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

מאמן כפ"ס, עמיר תורג'מן, אסף את חניכיו וערך עמם שיחה על המשחק האחרון מול ב"ש: "הייתה לנו דריכות במשחק הזה שלא הייתה לנו מול מכבי נתניה. הייתם מאורגנים וממוקדים. זה המפתח, כי מבחינת יכולות יש לכם את זה וברגע שאתם מגיעים בגישה כזאת זו התוצאה. עם עוד קצת מזל ואמונה גם היינו מנצחים את המשחק הזה".

פתיחת העונה הטובה של קיזיטו הובילו לזימונו לנבחרת אוגנדה. החלוץ המריא אתמול ביחד עם טימותי אוואני, בלם מ.ס אשדוד, לא לפני שזכה לאיחולי הצלחה מהמאמן ומחבריו לקבוצה. הוא צפוי לקחת חלק בשני משחקי נבחרתו במסגרת מוקדמות גביע אפריקה לאומות מול נבחרת דרום סודאן.

עמיר תורג'מן | ברני ארדוב

לקראת המשחק הבא מול בני סכנין, בכפ"ס מקווים כי המגן הימני טום שלח והקשר טריקו גטהון ישובו לסגל. במועדון מעריכים כי השניים ישובו לאימונים בתחילת השבוע הבא ויהיו כשירים, כאשר קיים סיכוי קטן שהם אף יוכלו להשתלב למספר דקות במשחק האימון ביום שישי מול בית"ר. 

קיזיטו | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי