טל דן על בראד גרינברג: "לא נתקלתי בדבר כזה לאורך כל הקריירה"

טל דן
טל דן | דני מרון

לאחר ניצחון הבכורה של עירוני נס ציונה העונה, הישראלי החמיא למאמנו: "חרוץ, מחויב ורוצה להצליח". וגם: היכולת מול בני הרצליה, חשיבות הקהל והמטרות

(גודל טקסט)

אחרי חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, עירוני נס ציונה ביצעה קאמבק גדול ברבע האחרון, השיגה 74:80 על בני הרצליה וחגגה ניצחון בכורה העונה. טל דן, שהצטיין עם 16 נקודות, עלה לאחר המשחק לשידור בתכנית הספורט של 103FM והבהיר: "אנחנו לא צריכים לנוח על זרי הדפנה".

האזינו לראיון

דן פתח את דבריו והתייחס לניצחון הבכורה של הקבוצה: "האמת שזה נתן לנו אוויר, אבל אני לא חושב ששיחקנו טוב ואנחנו לא ביכולת שאנחנו צריכים להציג. יש עוד הרבה מאוד עבודה לפנינו, אך כמובן שיותר כיף לעשות את זה אחרי ניצחון".

על היכולת שהציג: "בראד גרינברג הביא איתו רוח חדשה למועדון ואנחנו עובדים מאוד קשה. באופן אישי, אני נמצא בכושר טוב. כיף לי להיות משמעותי, להוביל ולהיות חלק חשוב בקבוצה".

על בראד גרינברג: "אנחנו עדיין עושים התאמות, יש לנו הרבה עבודה ואנחנו לא קרובים ליכולת שמצפים מאיתנו ושאנחנו יכולים להציג. בראד הוא בן אדם מאוד-מאוד חרוץ, לא נתקלתי בדבר כזה בקריירה שלי. הוא עובד קשה ורוצה להצליח, הוא מאוד מחויב. אני מקווה שזה יביא תוצאת טובוות".

בראד גרינברג
בראד גרינברג | דני מרון

המטרות של נס ציונה: "לעשות פלייאוף עליון, ליהנות מהדרך ולהציג כדורסל נכון. אנחנו לא מכבי או ירושלים, אבל יש חשיבות לדרך. יש פה בנס ציונה פרויקט יפה כבר הרבה שנים".

על חשיבות האוהדים: "חסר לי מאוד הקהל ובאמת שקשה לשחק ככה. אי אפשר להסביר כמה הקהל בנס ציונה היה משמעותי באולם הקטן שלנו. האוהדים היו חלק מרכזי בהצלחה שלנו ברוב השנים וקשה לי עם זה מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי