ורדסקה שוב טען לפציעה: "מאז ההודעה, הוא כמעט לא מתאמן"

הבלם הפורטוגלי הפתיע לאחר שגם מנוחה לא עזרה לו להתאושש. בינתיים, בית"ר ירושלים מנסה להגיע להסדר פיצוי תמורת עזיבה. דראפיץ' וברדה שחררו חלק מהסגל לטיפולים בעקבות תלונות על עומס

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

דיוגו ורדסקה קיבל לפני מספר שבועות מכתב מהנהלת בית"ר ירושלים לפיו עליו לחפש קבוצה אחרת, אבל לא מצא קבוצה, העדיף להישאר לפחות עד חודש ינואר וקיבל את הסכמת המועדון להמשיך בקבוצה לפחות חודשיים נוספים.

הערב (רביעי), לאחר שהבלם קיבל אישור להצטרף למחנה האימונים בשפיים, הוא הצליח להפתיע את אנשי המועדון כשטען שוב שהוא פצוע. בבית"ר ערכו לבלם בדיקה על ידי הצוות הרפואי על מנת לאשר את הדברים, זאת משום ש"מאז ההודעה על ההחלטה להיפרד ממנו, ורדסקה כמעט לא מתאמן באופן סדיר", כדברי גורם בכיר במועדון.

למרות הסכמת המועדון על המשך דרכו, בבית"ר ירושלים עדיין מנסה להגיע עם הבלם להסדר על פיצוי תמורת עזיבה מיידית וכאמור השחקן עצמו ביקש להישאר עד ינואר והבטיח לעשות הכל כדי למצוא קבוצה אחרת. בינתיים, הצוות המקצועי לא לוקח אותו בחשבון גם אם יחלים ונראה כי עם חזרת הליגה, הוא ימשיך לשבת ביציע גם אם יהיה כשיר.

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | אריאל שלום

במהלך שני האימונים היום, דראפיץ' וברדה שחררו חלק ניכר מהסגל לטיפולים. שחקנים רבים התלוננו על עומס ובבית"ר הסבירו כי לא היו מצליחים לעבוד ברצף של שני אימונים למרות שהקבוצה כלל לא התאמנה ביומיים הראשונים של השבוע.

בנוגע לאור זהבי, במועדון אישרו כי הוצע לו חוזה לשנתיים, אך בסכום נמוך יותר. זהבי עצמו סיפר לחבריו כי הוא מתלבט אם לחתום, אך בבית"ר מעריכים כי הסאגה תסתיים בימים הקרובים. הבלם, כזכור, פנה בעצמו לבית"ר וביקש להישאר, כשגם דראפיץ' וברדה ביקשו זאת ממשה חוגג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי