אורן גולן: "מצבנו יהיה רע אם לא ננצח את סכנין או מכבי פ"ת"

הפועל חדרה רושמת את פתיחת העונה המאכזבת ביותר שלה, מאז חזרתה לליגת העל, אך זה לא מדאיג את היועץ המקצועי: "מאוכזב מהתוצאות אבל לא מהדרך. עדיין מוקדם לערוף ראשים, בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ביצעה בקיץ מהפך של ממש בסגל, כאשר צירפה לא פחות מ-16 שחקנים חדשים. אולם, בשלב זה השינוי עדיין לא נראה באופק לאור מאזן מאכזב במיוחד של נקודה אחת בלבד בארבעה משחקים – דבר המציב אותה במקום הלפני האחרון.

למעשה זו הפתיחה הרעה ביותר של הקבוצה מהשרון מאז חזרתה לליגת העל, אך אורן גולן עדיין נשאר אופטימי. היועץ המקצועי של חדרה סיפר בשיחה מיוחדת לספורט1: "אני מאוכזב מהתוצאות אבל לא מאוכזב מהדרך והדרך היא הדרך הנכונה. בחרנו שחקנים מתאימים וצוות אימון מתאים שנותנים לי אופטימיות להמשך הדרך".

זאת פתיחת העונה הגרועה בשנים האחרונות של הקבוצה: "זה נכון וזה קשה. הרגלנו את עצמנו את המערכת בחמש שנים לדברים טובים ופתאום באה שנה ולא הולך לנו וזה לא מתחבר. אני סבלני ואופטימי ובטוח שזה ישתלם ונהיה קבוצה טובה".

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

בכל זאת, אולי כן נעשו כמה טעויות בקיץ: "אני תמיד בודק את עצמי ועדיין מוקדם לערוף ראשים ולקטול את הדרך שלנו. צריך לזכור שהחלפנו העונה 16 שחקנים וזה הזוי בכל קנה מידה ומהלך עם המון תעוזה לבטח בעונת הקורונה אבל היינו צריכים לרענן את המועדון ואני מקווה שעשינו שינויים נכונים".

מתי בכל יהיה הרגע שבו תחשוב שהקבוצה צריכה זעזוע: "אני מסמן את המשחקים מול בני סכנין ומכבי פתח תקווה כמשחקי מפתח שמהם אנחנו צריכים לקחת נקודות ואין לנו דרך אחרת. אם לא נאסוף נקודות שם, מצבנו רע אבל אני שוב אופטימי ומקווה שננצח את אחד המשחקים או את שניהם".

הזעזוע בדרך? שרון מימר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי