חלאיילה הוצע לקבוצות באיחוד האמירויות, סיכוי נמוך שכיאל יצטרף

חלוץ בני סכנין, שזומן לראשונה לנבחרת, הצהיר כי הוא מעדיף למצות את אפשרות לשחק בחו"ל על פני ההצעות מישראל, כולל ממכבי חיפה, וישנם ניסיונות למצוא לו קבוצה. הקשר מעדיף לעבור לחו"ל, אך פגישה עשויה להיערך

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין תחזור לאימונים אחרי מנוחה בסוף השבוע ותתחיל בהכנות לקראת משחק הליגה הבא מול הפועל כפר סבא ביום שבת. לאחר ההפסד הכואב למכבי תל אביב והפגרה הקצרה, מקווים במועדון כי כבר מול הקבוצה של עמיר תורג'מן תשיג הקבוצה את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה.

הבשורה המעודדת צפויה להיות חזרתו של השוער מחמוד קנדיל, שנעדר כבר יותר מחודש ימים. השוער החלים מהפציעה וצפוי לחזור לאימונים מלאים, כשהמטרה להכשירו כבר למשחק הקרוב. מי שעוד עשוי להיות גורם משמעותי בקרוב הוא חלוץ הרכש נייג'ל האסלביינק, שהרשים את הצוות המקצועי במשחק האימון ביום שישי מול קבוצה הנוער בו כבש שני שערים.

שחקן נוסף שבמועדון תולים בו תקוות רבות הוא החלוץ אוסאמה חלאיילה, שבשבוע שעבר זומן לראשונה לסגל הנבחרת הבוגרת ועתידו בסכנין תופס כותרות בשבועות האחרונים. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, מכבי חיפה ממשיכה לעקוב אחר השחקן ועשויה להגיש הצעה חדשה כבר במועד ההעברות של חודש ינואר.

מחמוד קנדיל
מחמוד קנדיל | אודי ציטיאט

עם זאת, חלאיילה עצמו מעדיף למצות אופציה בחו"ל ובסביבתו של השחקן סיפרו כי לאחרונה חלאיילה הוצע למספר קבוצות באיחוד האמירויות, במקביל לאופציות שהוא בוחן מאירופה. בסכנין מקווים שיסיים את העונה הנוכחית בקבוצה ויעזור לה במאבק ההישרדות בליגת העל.

זה לא סוד שבבני סכנין מחפשים גם קשר אחורי שיוכל להצטרף עוד לפני חלון ינואר, משמע שחקן חופשי שאינו נמצא תחת חוזה, כשבין השחקנים הזרים שמועמדים לקבוצה נמצא גם בירם כיאל. קשר נבחרת ישראל עשוי להצטרף בסיוע של גורמים חיצוניים, אך בקבוצה מצננים את ההתלהבות וטוענים שהסיכויים שיחתום נמוכים. כיאל מעוניין למצוא קבוצה בחו"ל, לאחר שמכבי חיפה לא מעוניינת לצרפו.

כידוע, כיאל הרוויח באנגליה בשנים האחרונות סכומים כספיים גדולים משמעותית מהחוזה שתציע לו סכנין, שמבחינתה תנסה לשכנעו להצטרף על ידי תפקיד מקצועי ביום שאחרי הפרישה. פגישה עשויה להיערך בין הצדדים בימים הקרובים בניסיון למצוא מתווה שיאפשר את קיום העסקה.

בירם כיאל
בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי