אריק ינקו וירדן כהן יהיו כשירים למשחק נגד הפועל תל אביב

חדשות טובות ללוזון: השוער, שהיה חשש שסובל מקרע, שב לאימונים מלאים יחד עם המגן וייפתח נגד האקסית. ארד בר שב לאימונים חלקיים. אופק גלר הרשים במבחנים בפרטיזן בלגרד אך לא יוכל להגיע לפני גיל 18

(גודל טקסט)

לאחר שיצאה לפגרת הנבחרות עם הפסד מאכזב כשנכנעה 1:0 להפועל קריית שמונה, מכבי פתח תקווה רוצה לחזור למסלול הניצחונות כשתתארח ביום שבת באיצטדיון בלומפילד אצל הפועל תל אביב. למרות מצבת הפצועים הרבה של המאמן גיא לוזון ישנן חדשות טובות כאשר אתמול (ראשון) חזרו לאימונים השוער אריק ינקו והמגן השמאלי ירדן כהן שיהיו כשירים להתמודדות.

גם הקשר ארד בר, שנעדר מהמגרשים למעלה מחודש וחצי, שב בימים האחרונים לאימונים חלקיים והחל להשתתף במשחקונים כשבמועדון מאמינים כי יוכל לחזור לאימונים מלאים בקרוב.

בנושא אחר, מחלקת הנוער של המועדון ממשיכה לגדל כישרונות אל מעבר לים: כפי שפרסמנו, המגן השמאלי אופק גלר נבחן בכוכב האדום בלגרד והצליח להרשים, אך בשל חוקי פיפ"א, אשר קובעים שקטין מתחת לגיל 18 לא יכול לעבור למדינה אחרת אלא עם הוריו לא שוהים שם למטרת עבודה, מעברו מתעכב. גלר אמור לשוב למועדון בפברואר להתרשמות נוספות, כאשר בקבוצה הסרבית ינהלו אחריו מעקב ויזמנו אותו להגיע פעמיים או שלוש בשנה, עד שיגיע לגיל 18 בו יוכל להצטרף.

ארד בר | דני מרון

לספורט1 נודע, שגם השוער בן ה-16 ניתאי גרייס חווה בעיה דומה. אודינזה האיטלקית התעניינה בו ומעוניינת לצרפו, אך גם במקרה זה פתח תקווה תצטרך למצוא פתרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי