המטרות עם סכנין ומה גרם לו לחזור? בירם כיאל מדבר

הקשר שחזר לארץ לאחר עשור קיים ראיון ראשון כשחקן סכנין: "קיבלתי המון טלפונים ותמיכה, שמח להגיע למועדון נחשב בכדורגל". על הציפיות: "יש אתגר גדול, עלינו לעמוד בלחץ". וגם: מתי יוכל לשחק וכיצד יתרום

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בתום ארבעה משחקים בליגת העל, בני סכנין סוגרת את הטבלה עם נקודה בלבד ואין ספק שלא לפתיחת עונה כזו ציפו במגזר. אולם, הקבוצה של ניסו אביטן ביצעה רכש משמעותי כאשר אתמול (שלישי) צירפה את הקשר בירם כיאל שחוזר לישראל לאחר עשור. לאחר החתימה הרשמית, ערך הבוקר (רביעי) הקשר ראיון ראשון בקבוצתו החדשה. הוא דיבר על הקצר שנוצר, הציפיות מהקבוצה וממנו והתמיכה בשחקנים הצעירים.

מאחורי הקלעים: כך נסגרה הצטרפותו של כיאל לסכנין

איך נוצר הקשר עם סכנין?
"קודם כל אני צריך להגיד תודה לכל מי שניסה ועשה הכל כדי שאהיה במועדון הזה. הגעתי לארץ לאחר שלא ראיתי את משפחתי כבר שנה וחצי וקיבלתי המון טלפונים מאנשי עסקים, אוהדים וחברי הנהלה שאני מודה להם מאוד על התמיכה. מהטלפון הראשון אמרתי שאני מוכן לשמוע ומעוניין להגיע למועדון נחשב בכדורגל הישראלי. המטרה לתת הכל גם מהניסיון שלי בכדורגל ומקווה לתת למועדון ומקווה שהמועדון ייתן גם לי".

איך עושים את ההפרדה מהשנים באירופה ועד לחזרה לתחתית בכדורגל הישראלי?
"אנחנו כרגע בתחילת העונה ולא נישאר במקום הנמוך הזה בליגה. בעייני ההחלטה שלי היא החלטה מאוד טובה כי אני חוזר לשחק כדורגל וקרוב למשפחה שלי. הכל הסתדר לי ומעכשיו יש אתגר גדול והציפיות ממני גבוהות. יש לחץ ואנחנו צריכים לעמוד בלחץ".

בירם כיאל | בני סכנין, רשמי

צפית במשחקי סכנין לפני הגעתך?
"לא, אבל עקבתי אחרי התוצאות של הקבוצה. אני יודע שרוצים לבנות כאן משהו טוב ועם החיזוקים האחרונים נקווה גם להשיג ניצחון ראשון בקרוב. שוב, מדובר באתגר גדול. לצערי בגלל הקורונה הקהל לא איתנו במשחקים אבל נעשה הכל כדי לשמח אותו בבית".

התקופה בסכנין מלווה במשברים. איך אתה רואה את זה?
"המטרה שלנו לא צריכה להיות להגיע למעלה אלא להתבסס לאט לאט ותמיד יש לחץ. אנחנו צריכים לייצר יציבות, שנהיה קבוצה חזקה וטובה וכל יריבה שתגיע תדע שיהיה לה קשה מולנו".

איך אתה רואה את שיטת המשחק והשילוב שלך כאן בישראל?
"לכל מקום בעולם יש את האיכויות שלו. באנגליה זה היה כדורגל אגרסיבי וטכני ובסקוטלנד זה היה כדורגל אגרסיבי וכדורים ארוכים אבל גדלתי בישראלי במכבי חיפה ובנבחרת ישראל ואני מכיר את הכדורגל הישראלי. אני מכיר את הליגה ומתחיל להתאמן ומאמין שתוך שבועיים אוכל להשתלב במשחקים בתיאום עם המאמן. אני פה כדי לעזור בכל פרמטר ואם זו עצה טובה לשחקנים הצעירים בקבוצה הבוגרת וגם בקבוצות הנוער והנערים".

כיאל במדי מכבי חיפה. "מכיר את הכדורגל הישראלי" | דני מרון

תמונות מאימון הבכורה בסכנין:

בירם כיאל | בני סכנין, רשמי
בירם כיאל | בני סכנין, רשמי
בירם כיאל באימון | בני סכנין, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי