דוניס לנבחרת יוון? "הוא ראוי לתפקיד, יתאים לשחקנים"

גאורגיוס דוניס | דני מרון

בעוד שמכבי ת"א מתכוננת למחזור הקרוב אצל חדרה (ראשון, 20:00 בספורט1), בתקשורת היוונית הציעו את מאמנה למשרה הלאומית: "הוא מכובד מספיק למעמד. יידע כיצד לחבר בין הצעירים לוותיקים ולנהל את חדר ההלבשה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שהשיגה ניצחון ראשון בליגה בסכנין, במכבי תל אביב נערכים למחזור הקרוב בו האלופה תתארח אצל הפועל חדרה (ראשון, 20:00 שידור ישיר בספורט1). במקביל, כלי תקשורת ביוון התייחס למאמן הצהובים גאורגיוס דוניס, והציע למנות אותו למאמן הנבחרת הלאומית.

לפני יומיים סיימה נבחרת יוון את קמפיין ליגת האומות שלה עם 0:0 מאכזב נגד סלובניה, אשר מיקם אותה במקום השני בבית בדרג השלישי. המאמן הוא ג'ון ואן סחיפ ההולנדי, אשר סופג ביקורות רבות בתקופה האחרונה, וב-'SDNA' נכתב: "דוניס יכול להיות מינוי ראוי ומכובד לנבחרת".

"בשלב זה, עדיף להביא את הג'וב היוקרתי למאמן יווני, כזה שעבד לפחות עם חלק מהשחקנים בנבחרת ושהם מכירים אותו. בניגוד למאמן הקיים, דוניס כבר יידע כיצד לנהל את השחקנים בנבחרת שלו. הוא יידע איך לחבר בין צעירים לוותיקים לכדי יחידה אחת".

דוניס. "ראוי ומכובד לנבחרת" | מאור אלקסלסי

כזכור, דוניס הגיע למכבי ת"א במהלך חודש אוגוסט האחרון כאשר חתם לשנתיים בקריית שלום והחליף את ולדימיר איביץ'. בשלב זה נראה שהתקשורת במדינה השכנה רק מעלה תסריטים אפשריים לגבי עתיד הנבחרת היוונית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי