אקולטסה לא כשיר. יוספי תורגל במקום סלליך

בהפועל באר שבע נערכים לתקופה עמוסה. אבוקסיס לא יסכן את ההולנדי. המאמן ימשיך בשיטת שלושת הבלמים, וארן יפתח בחוד. במועדון מרוצים משחרורו של הרוש

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד (שבת החל מ-18:30, ישיר בספורט1), אותן היא עורכת ללא מיגל ויטור הפצוע, אבל יחד עם רמזי ספורי שמתאושש מפציעה. בבאר שבע נערכים לתקופה של עומס. בחמישי היא תפגוש את לברקוזן בגרמניה, בשני את הפועל חיפה ולאחר המשחק תמריא לצ'כיה לקראת המשחק מול סלביה פראג ואז שוב תתכונן למרתון של ארבעה משחקים בתשעה ימים, כולל מול ניס באירופה.

כפי שפרסמנו כאן השבוע, אלטון אקולטסה לא כשיר למשחק ויוסי אבוקסיס מתלבט אם לכלול אותו בסגל. המאמן ימשיך בשיטת שלושת הבלמים, יחד עם מרואן קבהא. תומר יוספי תורגל בהרכב ואנתוני וארן צפוי לפתוח בחוד, כשגם ג'ונתן אגודלו צפוי לפתוח בשיטת שני החלוצים.

במועדון מרוצים מאוד מהסיכום עם אריאל הרוש, שעל ההחלטה לשחררו פורסם בספורט1 לפני תחילת החלון. הרוש היווה סוג של נטל כלכלי עבור המועדון ועזיבתו לניטרה הסלובקית (כזכור, צפוי לחתום היום לשנה אחת) תחסוך כ-150 אלף שקל, זאת לאחר שישלם פיצוי בגובה כשתי משכורות לשחקן. "הרוש לא בתוכניות מאז חודש מאי. הוא לא היה חלק מהסגל בכל מקרה", אמרו בבאר שבע, שם לא ממש הבינו כיצד הוא היה חלק מסגל הנבחרת, יחד עם מרציאנו וניצן, ואוהד לויטה לא.

אריאל הרוש | אודי ציטיאט

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, לואי טאהא, שיר צדק, מרואן קבהא, שון גולדברג; מריאנו בריירו, ז'וסוואה, תומר יוספי; אנתוני וארן, ג'ונתן אגודלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי