ייני עשוי לפתוח, סבוריט יהיה בסגל, כהן ופשיץ' ימשיכו בהתקפה

לקראת המשחק נגד הפועל חדרה (ראשון, 19:45 בספורט1), הצוות הרפואי של מכבי ת"א עוקב אחר מצבם הגופני של קנדיל, גלזר ופרץ. דוניס צפוי לעלות עם ארבעה בהגנה, הספרדי חזר ממולדתו וערך את האימון המסכם

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעלה מחר לדשא אצטדיון בנתניה למשחק חוץ נגד הפועל חדרה (ראשון, 19:45 בספורט1) וזה יהיה המשחק הראשון מתוך 11 שייערכו ב-35 ימים בלבד. לאור העובדה שרק לפני פגרת הנבחרות השיגה במכבי תל אביב ניצחון ליגה ראשון העונה, כשחזרה מסכנין עם 1:2, החבורה של גאורגיוס דוניס יודעת שהיא לא יכולה להרשות לעצמה למעוד בשום משחק.

אוהדי וגם שחקני מכבי תל אביב יעקבו כבר הערב אחר הדרבי החיפאי, בתקווה שהפועל תצבור לפחות נקודה על חשבון הירוקים וכך תוכל מכבי תל אביב לצמק את הפער המשמעותי שנפתח בין השתיים ולהלחיץ את מכבי חיפה בקרב על האליפות.

במכבי תל אביב לא מתרגשים מפתיחת העונה הרעה ומבהירים שמבחינתם הם מתקדמים צעד אחר צעד אחרי ניצחון הבכורה בסכנין. דוניס, כידוע, קיבל את שחקני הנבחרות בחזרה רק ביום חמישי ובמועדון פועלים כדי לאושש את איתן טיבי, שרן ייני, אייל גולסה ודור פרץ. האחרון, כפי שפרסמנו, לא שיחק נגד סקוטלנד לבקשתו לאחר שהתלונן על רגישות בשריר הירך האחורי.

בנוסף לפרץ, שלמרות הרגישות קיים כבר שלושה אימונים, תחת מעקב הצוות הרפואי נמצאים גם דן גלזר ומאור קנדיל ששבו רק לאחרונה לאימונים מלאים בשל פציעות קלות. דוניס לוקח בחשבון גם את העובדה שביום חמישי תתארח בבלומפילד ויאריאל הספרדית במסגרת המחזור הרביעי בליגה האירופית.

גלזר. גם הוא תחת מעקב רפואי בימים האחרונים | מאור אלקסלסי

הבשורה הגדולה מגיעה מכיוונו של אנריק סבוריט, שטס לספרד כדי לשהות לצד אשתו שילדה את בנם הבכור, אך חזר היום לארץ, ערך את האימון המסכם ולכן צפוי להיות בסגל נגד חדרה. למרות שספרד היא נחשבת למדינה אדומה, סבוריט לא זקוק לבידוד מכיוון שכבר החלים בעבר מקורונה. במרכז ההגנה דוניס צפוי לפתוח עם טיבי ולואיס הרננדס ובצד ימין קיימת התלבטות בין שרן ייני למאור קנדיל, בשל העובדה שהאחרון רק התאושש מפציעה.

המאבק על מרכז המגרש הוא מרתק מקצועית, כשכאמור רק לאחר אימון הערב יתברר אם דוניס ישתמש נגד הפועל חדרה בדן גלזר ודור פרץ, אחרת עדן קארצב עשוי לפתוח וכמוהו גם אבי ריקן. המערך הקדמי ההתקפי יכלול את דן ביטון, יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ'.

ימשיכו יחד בהתקפה. כהן ופשיץ' | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: דניאל טננבאום, שרן ייני (מאור קנדיל), לואיס הרננדס, איתן טיבי, אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה), דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, דן ביטון, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי