אבוקסיס: "מאוכזב מהרבה שחקנים, זו המחצית הכי חלשה שלנו"

מאמן הפועל ב"ש כעס לאחר ההפסד לאשדוד: "בליגה אנחנו חושבים שאנחנו פייבוריטים וזה פוגע בנו. לא רצינו לפתוח ככה את העונה". בן שמעון: "הפוטנציאל גבוה הרבה יותר ממה שראיתם". יחזקאל: "לא מתרכז בהחמצות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע לא ניצחה בליגת העל מאז מחזור הפתיחה, כשגברה 2:3 על מכבי נתניה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס ציפתה לצבור כוחות במהלך הפגרה ולהגיע במצב רוח מרומם למשחק נגד באייר לברקוזן בחמישי, אך הציגה יכולת נרפית במחצית הראשונה ונכנעה 2:0 למ.ס אשדוד.

אבוקסיס ניסה להסביר: "זו הייתה המחצית הכי חלשה שלנו, דווקא אחרי הרענון והפגרה, באנו ונראינו רע מאוד, עשינו טעויות קשות מאוד בהגנה ובמרכז השדה. אני חושב שכל המערכים לא תפקדנו במחצית הראשונה. זה נותן לנו הרבה מחשבות, איך אסור להיראות ואני מקווה שלא נראה יותר מחציות כאלה".

ההבדלים בין האגרסיביות באירופה לבין המשחקים החלשים בליגה: "זה פשוט מאוד, אנחנו באים במחשבה שאנחנו פייבוריטים וזה עושה לנו נזקים, אני מנסה להסביר לשחקנים שאין פייבוריטים בליגה ומי שלא בא מוכן או אגרסיבי – מפסיד. באירופה תמיד היינו מאורגנים ואגרסיביים וגם נראנו יותר טוב. זה סגנון משחק מאוד-מאוד שונה ונצטרך להביא יכולות אישיות וכרגע אין לנו את זה, הקבוצות סוגרות אותנו".

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. היו הרבה יותר טובים מהפועל ב"ש | לירון מולדובן

אולי חסרים שחקנים טובים בחלק ההתקפי: "זה לא תירוץ אבל שני שחקנים כה משמעותיים כמו מיגל ויטור שהוא הלב ומרכז ההגנה ואלטון אקולטסה שהוא שחקן משמעותי בהתקפה – לא היו איתנו. שחקנים אחרים צריכים לדעת לנצל את הצ'אנסים והם לבינתיים לא לוקחים".

על המערך של חמישה שחקני הגנה שלא מתאים לליגה: "בליגה שיחקנו נגד סכנין עם שני בלמים וספגנו פעמיים. נגד הפועל כפר סבא עברנו לקו של ארבעה שחקני הגנה והם יצרו מצבים, מה גם כשמיגל ויטור לא משחק זה נותן לנו פחות אפשריות. אנחנו צריכים להיראות יותר טוב בכל מערך".

מילה לקהל: "אני מאוכזב מאוד בשבילם, לא רצינו ככה לפתוח את הליגה אך מצד שני לא חשבנו שנצליח ככה באירופה. אני מאוד מאוכזב מהרבה מאוד שחקנים. אבל אנחנו לא ניתן להם בראש, כמו ששמחנו אחרי שהעפלנו לבתים, ככה נהיה עצובים ביחד ונצא מזה ביחד".

שיר צדק מתוסכל | לירון מולדובן

על המשחק בחמישי נגד לברקוזן: "גם אם היינו נותים הצגה היום זה לא משנה, לברקוזן בחוץ זו אופרה אחרת וזה לא תלוי בנו, נצטרך להיות טובים".

על הנבחרת: "מתעסק רק בהפועל ב"ש כרגע".

לואי טאהא: "מאוכזבים, המחצית הראשונה לא הייתה טובה, לא היינו חדים ונתנו הרבה שטחים לשחקני אשדוד. הייתה היפקרות בהגנה. אין לנו זמן עכשיו לבכות, יש הרבה משחקים בתקופה הקרובה בפרק זמן קצר ועלינו לתת את הלב והנשמה בחודש העמוס הזה".

הסגל קצר: "כולם עכשיו ישחקו, יהיו הרבה רוטציות בגלל הטיסות והעומס, זה הזמן להתאפס, כל אחד יעשה חושבים בבית ויתקן את הטעויות שלו. אנחנו מסתכלים קדימה".

מסר לקהל המאוכזב: "הלוואי שהאוהדים יהיו איתנו כמה שיותר מהר. כיף לשחק עם האוהדים הנפלאים שלנו בטרנר ואיתם זה היה נראה אחרת אבל אנחנו מקצוענים ועלינו לתת את המאה אחוז שלנו עבור הקבוצה. אנחנו מסתכלים קדימה אל עבר המשחק הבא. לברקוזן? לא צריך אפילו שהמאמן ידריך אותנו, המוטיבצייה בשיא ואנחנו מקווים לעשות תוצאה טובה".

ז'וסואה ורמזי ספורי | לירון מולדובן

רן בן שמעון היה מרוצה כמובן: "הפוטנציאל הוא הרבה יותר גבוה גם ממה שראיתם היום. אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי, אני לא זוכר את הקבוצה שלי מגיעה לכל כך הרבה מצבים. באיזשהו שלב המשחק המסודר שאני מאוד אוהב היה קצת פחות טוב לנו אלא היינו מסוכנים יותר מצב לצד, יכולנו לתת אפילו יותר גולים במחצית הראושנה ולרדת שקטים יותר אבל אנחנו בצומת, היה לנו אותו מספר הנקודות כמו הפועל ב"ש, היה חשוב לנו לעשות צעד קדימה. המשחק היה חשוב".

שילוב הצעירים והשדרוג על אף שהסגל כמעט זהה: "זה שעדיין מדברים עלינו בחצי-חצי זה חבל, אנחנו קבוצה טובה ונראה את זה. הרבה מאוד שחקנים ישתפרו. אנחנו מוסיפים מאוד-מאוד נקודתית ונותנים במה לשחקני הבית. מועדון שכיף להשתייך אליו, האווירה מאוד ביתית. אני מקווה שזה יבוא לדיי ביטוי במשחקים הקרובים, עלינו לייצר רצף כדי ללכת למעלה".

שינוי בחשיבה ולהסתכל לכל קבוצה ללבן של העיניים: "השינוי המחשבתי צריך להגיע, השחקנים צריכים להאמין למסרים שלי, הם מאמינים כי הם מתאמנים ברמה הגבוהה ביותר, הקבוצה הזו, עוד קצת, אני לא יודע מה – מזל, החלטות, עוד ארבע-חמש נקודות – יכולנו להיות אפילו גבוה מדי. אני לא מופתע בכלל. בכל משחק השנה בליגה נרצה לבוא ולנצח, הליגה קרובה ושוויונית".

רן בן שמעון | לירון מולדובן

שגיב יחזקאל על השער לעומת שתי ההחמצות: "אני לא מתרכז בהמחצות שלי אנחנו ממשיך הלאה לפעולה הבאה. אני שמח שהצלחתי להיות מרוכז ולהביא את ה-0:2 בדקה טובה. העונה שלי? אני בינתיים בסדר גמור ושמח לעזור לקבוצה עם שערים. זה הזמן יגיד אם אני מסוגל לכבוש עשרה שערים".

על התמיכה של רן בן שמעון: "רן שומר אותנו מרוכזים ומפוקסים במשחק, הוא שם בכל פעולה, הוא תועק וחיי את המשחק וז ה מה שעוזר לנו להישאר מרוכזים, יש אסיפות וידאו שעוזרות".

לאן אשדוד יכולה להגיע העונה: "אני לא רוצה לצאת בהצהרות אחרי ניצחון, הראינו הרבה אופי ולחימה, יש לנו הרבה מה להשתפר".

שגיב יחזקאל | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי