בכר: "הגיע לנו להפסיד, אי אפשר לשחק ככה נגד יריבה שנלחמת על חייה"

המאמן בראיון לספורט1 אחרי ההפסד בדרבי: "היינו רכים, לא לחצנו, אי אפשר לנצח ככה נגד יריבה שנלחמת על חייה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ברק בכר ספג את הפסד הליגה הראשון שלו במכבי חיפה, דווקא נגד היריבה העירונית, הפועל חיפה, לאחר דרבי דרמטי שהוכרע בתוספת הזמן ע"י לירן סרדל. לאחר המשחק, המאמן לא חיפש תירוצים להפסד של קבוצתו ובראיון לספורט1 מיד לאחר המשחק, הודה כי לקבוצתו הגיע להפסיד לאור היכולת שלהם.

לאחר המשחק טענו בהפועל חיפה שהקשר דולב חזיזה סימן אצבע משולשת אל עבר מנכ"ל המועדון, בעוד בירוקים טוענים, מנגד, שהפועל חיפה הכניסה האוהדים שירקו על שחקני מכבי חיפה בסיום המשחק והדבר נרשם בדוח המשקיף. גורם במכבי חיפה: "זו התנהגות מכוערת ולא מתאימה".

בכר ניסה להסביר את היכולת הרעה: "ההפסד לא קשור לדקות האחרונות, לא הגיע לנו לנצח ומעבר לכך הגיע לנו להפסיד. היינו רכים, לא לחצנו, אי אפשר לנצח ככה נגד יריבה שנלחמת על חייה. פשוט לא הגיע לנו".

גונדסוואי דוניו | מאור אלקסלסי

הסיבות להפסד: "אם היינו יודעים הכל – אז הכל היה מושלם. ברור שצריך לנתח ולראות מהן הסיבות ואיפה ההכנה לא הייתה מספיק טובה. לא יכול להיות שלא נרוויח כדורים באמצע. יצרנו קצת מצבים אבל זה לא מספיק. לא הייתה תחושה שאנחנו קבוצה חזקה ועוצמתית היום. היריבה נלחמה הרבה יותר, זו התוצאה וזה מאוד מאכזב".

להימנע מכדור שלג: "קודם כל זה הפסד ראשון העונה אחרי תחילת עונה טובה, זה מאכזב להפסיד אבל צריך לקחת הכל בפרופורציות. יש לנו מתנה – המשחק עוד שלושה ימים, העונה עוד ארוכה ואנחנו נשנה פאזה"

חסר חלוץ בסגל? "יש לנו שחקנים מספיק טובים. היום לא הייתה בעיה בחוד או מצד החלוצים אלא בעיה מצד כל הקבוצה, הייתה בעייה קבוצתית, לא חטפנו כדורים כדי ליצור מצבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי