בעקבות האכזבה מהחלק הקדמי: גיל יצחק יחל להיבחן בהפועל ת"א

הפועל ת"א איבדה נקודות יקרות מבחינתה ב-0:0 נגד מכבי פ"ת, החלוץ ששוחרר ממכבי חיפה ינסה להרשים ולחתום לבקשת קלינגר וסיני. טענות נגד הרחקת גוטליב: "כרטיס אדום הזוי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אכזבה ענקית בהפועל תל אביב מתצוגת הקבוצה ב-0:0 נגד מכבי פתח תקווה. במועדון הגדירו את התיקו המאופס נגד החבורה של גיא לוזון כ"הפסד" והתקשו לעכל את ההחמצות של שחקני הקבוצה במשחק, בידיעה שניצחון שני העונה (וברציפות) היה משפר עד מאוד את מצב הרוח וביטחון השחקנים.

זה לא סוד שבהפועל תל אביב הבעיה היא חוסר המחץ בהתקפה וראשי המועדון פועלים בניסיון לגייס כספים להחתמת חלוץ וקשר בחלון ינואר, במקביל לשחרור מספר שחקנים מהסגל הקיים.

כפי שפרסמנו בספורט1, דן איינבינדר מבית"ר ירושלים נמצא בראש רשימת השמות במועדון, בתקווה שיצטרף בסופו של דבר, והשבוע יחל להיבחן במועדון אקס מכבי חיפה, החלוץ גיל יצחק שהינו שחקן חופשי ואם ירשים יצורף לבקשת משה סיני וניר קלינגר.

גיל יצחק
גיל יצחק | מכבי חיפה

במשחק אתמול באצטדיון בלומפילד נכח אחד הבעלים, איציק ניסנוב, כשראשי הקבוצה החמיאו למאמן ניר קלינגר על ההתקדמות וחיבור הקבוצה לאחר פתיחת עונה חלשה במיוחד. גורם במועדון סיפר אמש: "המערך של קלינגר הפתיע את מכבי פתח תקווה, הפועל הייתה צריכה לכבוש לפחות שלושה שערים ממצבים שלא מחטיאים".  

בין ההחטאות הייתה אחת יוצאת דופן של אושר דוידה, שכבש נגד הפועל חדרה את שער הניצחון לפני פגרת הנבחרות ואתמול ניסה לכבוש שער וירטואוזי בהתקפה במקום לבעוט בפשטות לרשת. בסיום המשחק חיבק אותו קלינגר, עודד אותו והבטיח לו שהוא עוד יבקיע שערים רבים וחשובים עבור הפועל ת"א.

אושר דוידה, אור בלוריאן | דני מרון

כבר ביום שלישי יוצאת הפועל תל אביב צפונה למשחק נגד הפועל קריית שמונה, מוליכת הטבלה. מהמשחק ייעדר הבלם אדי גוטליב שהורחק אתמול בכרטיס אדום – החלטה שעוררה זעם אצל הפועל תל אביב. מי שיחזור מהרחקה הוא הבלם האחר רז שלמה. ניר קלינגר ימשיך בלי הקשר הגנאי עמנואל בואטנג ששב מביקור משפחתי בארצו ושוהה בבידוד.

המאמן ניר קלינגר הודה: "התוצאה מאכזבת, כי סבלנו מחוסר דיוק במסירה ובבעיטה האחרונה לשער. יש שיפור ביכולת ויש קבוצה חזקה שצריכה להמשיך בדרך הזו . ההרחקה של גוטליב הייתה הזויה ומאוד נלחצנו בסיום".  

המגן איאד אבו עביד הוסיף: "יש שיפור ביכולת הקבוצתית וצריך לשמור על זה. הפועל תל אביב כבר עם הפנים ליום שלישי נגד קריית שמונה, נגיע לשם כדי לקחת את הנקודות" .

גוטליב. "אדום הזוי" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי