גורם במכבי חיפה: "אין סיכוי לקחת אליפות בגישה כזאת מצד השחקנים"

הירוקים מתקשים לקבל את ההפסד בדרבי, גם המאמן ברק בכר ספג ביקורת על הכנת הקבוצה: "לא ברור למה רודריגס הוחלף, שחקנים שעלו מהספסל לא נתנו כלום". טוואטחה וארד עשויים לחזור להרכב נגד כפ"ס

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה מתקשים לעכל את ההפסד בדרבי להפועל חיפה אמש (שבת) והכעס הופנה גם לעברו של המאמן ברק בכר. אחרי פתיחת עונה מזהירה מצד הירוקים, במועדון כלל לא אהבו את הגישה של השחקנים דווקא בדרבי וגם באו בלא מעט טענות כלפי החלטותיו של בכר.

"זה היה המשחק הכי גרוע העונה, לא יכול להיות שהשחקנים היו כל כך רכים ולא אגרסיביים", אמר גורם במועדון, "אין סיכוי לקחת אליפות עם גישה כזאת. זה מפתיע ומאוד מדאיג".

במועדון מבינים שישנה בעיה משמעותית בחלק האחורי אחרי משחק נוסף בו הקבוצה סופגת שני שערים וההערכה היא שעופרי ארד, שלאחרונה ירד לספסל, יקבל הזדמנות מחודשת כבר ביום שלישי מול כפר סבא. גם טאלב טוואטחה צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי באמצע השבוע. מעבר לכך, במועדון הודו כי גם הקפטן נטע לביא הציג את אחד ממשחקיו החלשים בתקופה האחרונה, אך מאמינים כי הדבר נבע מהשתתפותו במשחק של נבחרת ישראל מול סקוטלנד.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | לילך וייס

באשר לברק בכר, הוא ספג ביקורת בעיקר על הכנת הקבוצה למשחק: "לא יכול להיות שאחרי הפגרה אנחנו נראים ככה. הקורונה ופגרת הנבחרות פגעו בנו, אבל אסור שלא נגיע למצבים" אמרו בחיפה. בכר גם "זכה" לביקורת על החילופים: "לא ברור למה היה צריך להוציא את רודריגס ואף שחקן שעלה מהספסל לא נתן כלום. אם יש על הספסל חלוץ כמו נחמני, אז הוא ראוי להזדמנות".

בתוך כך, במועדון זעמו על האירועים בסיום המשחק כאשר שחקני הקבוצה ואנשי המועדון ספגו קללות מאוהדי הפועל חיפה שנכחו במשחק. "הגיע הזמן שמנהלת וההתאחדות ייתנו את הדעת על האנשים שיושבים ביציע העיתונאים", אמרו במועדון.

ניקיטה רוקאביצה
רוקאביצה. עשה את שלו עם שער נוסף, אך זה לא הספיק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי