קדוש: "בדרבי הקודם קרו דברים גרועים יותר ולא התייחסו אליהם"

רן קדוש
רן קדוש | מאור אלקסלסי

שוער הפועל חיפה, שהפך לסיוט של מכבי חיפה, הגיב על ההתרחשויות המכוערות בסיום המשחק בראיון לתכנית הספורט של 103FM: "כשזה בצד האדום זה מעניין וכשזה בצד הירוק זה לא מעניין"

(גודל טקסט)

איזה דרבי חיפאי אדיר קיבלנו אתמול (שבת). הפועל חיפה הובילה 0:1, ספגה שוויון מאוחר ממכבי חיפה בדקה ה-84, אך לבסוף ניצחה בשיא הדרמטיות כשלירן סרדל הכריע בדקה ה-90+2, קבע 1:2, הנחיל לירוקים הפסד ראשון העונה.

מי שהפך לסיוט של מכבי חיפה הוא רן קדוש, שוערה השני של הפועל חיפה, שעלה בהרכב בעקבות פציעתו של יסמין בוריץ' והזכיר לירוקים את המשחק ההוא ב-15 במאי 2010, אז עמד בין הקורות של בני יהודה ב-1:1, מנע מהקבוצה אליפות במחזור הסיום וייזכר לעד אצל אוהדי המועדון. בראיון לתכנית הספורט של 103FM, קדוש דיבר על הקארמה שלו מול מכבי חיפה והתייחס גם לאירועים המכוערים שנרשמו בסיום המשחק.

הקארמה מול מכבי חיפה: "אין לי הסבר לקארמה הזו. אנחנו מאוד שמחים שעשינו את זה, הכל טוב ויפה, עשינו צעד מאוד חשוב כדי לחזור חזרה לליגה, אבל מבחינתנו אנחנו חייבים להמשיך ביום שלישי מול בני יהודה".

רן קדוש | מאור אלקסלסי

ההתרחשויות בסיום המשחק: "היינו כולנו עסוקים בחגיגות של הניצחון. זה לא מעניין. אני יכול להגיד דבר אחד – בדרבי הקודם היו דברים דומים אם לא גרועים יותר ולא התייחסו אליהם בכלל. כשזה בצד האדום זה מעניין ובצד הירוק זה לא מעניין. בואו נשים דברים בפרופורציות".

האם הוא מצפה להמשיך בהרכב הראשון: "אני לא מתעסק בזה כרגע, זה לא מעניין אותי. ביום שלישי אני הולך לשחק, אני רוצה לעשות עוד הופעה וטובה ואחר כך נחשוב על ההמשך".

איך זה מרגיש לנצח בתוספת הזמן: "זה אושר ענק לדעת שאנחנו מנצחים משחק כזה בישורת האחרונה, עוד אחרי שהשוו לנו בדקה ה-84 בפנדל. זה אושר עילאי לדעת שיש כל כך הרבה אוהדים בבית שעשינו אותם שמחים. זה ממלא"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי