מנכ"ל מכבי חיפה יועמד לדין, השופט הרביעי בדרבי נדבק בקורונה

בהמשך לאירועי דרבי: תובע ההתאחדות, ניר רשף, החליט להעמיד את אסף בן דב לדין בגין העלבת שופט. גל לייבוביץ' נמצא חיובי לנגיף ולא יטוס עם אוראל גרינפלד למשחק בין מינכן לזלצבורג. גם פפיר נדבק

(גודל טקסט)

אירועי הדרבי החיפאי ממשיכים לעורר סערה בעיר. לאחר ההחלטה של מכבי חיפה אמש (ראשון) להגיש תלונה נגד הפועל חיפה בבית הדין, הבוקר נודע לקבוצה כי תובע ההתאחדות, ניר רשף, החליט להעמיד את מנכ"ל הקבוצה, אסף בן דב לדין, בגין העלבת שופט והתנהגות בלתי ספורטיבית. בדו"ח השופט לאחר המשחק נכתב כי בן דב קרא לשופט הרביעי: 'בדיחה".

במכבי חיפה הגיבו לטענות ואמרו: "הדברים נאמרו בתום המשחק. עם ירידת שחקני מכבי חיפה והצוות מהמגרש החלה ללא סיבה אלימות מצד אנשי הפועל חיפה ביציע – אלימות שכללה קללות קשות ויריקות מבזות לעבר שחקני הקבוצה. המנכ"ל שעמד מנגד ביקש את התערבות צוות השופטים שיפנו לאנשי הפועל חיפה שיעצרו את האלימות, צוות השיפוט התעלם. אסף מנגד אמר לשופט הרביעי: "בדיחה הכל פה בדיחה".

צפו באוהדי הפועל חיפה מקללים אחרי הדרבי

עו"ד רשף יעמיד לדין גם את האדומים בשל דו"ח השיפוט החמור, לפיו חלק מהאנשים שהיו בתפקיד בזמן המשחק, קיללו וגידפו את שחקני מכבי חיפה בסיום. הדיון יתקיים ביום רביעי 25.11.20 בשעה 17:00 בנשר.

עוד קודם לכן, בקבוצות הופתעו לגלות על כך השופט הרביעי בדרבי החיפאי, גל לייבוביץ, נמצא חיובי לקורונה. איגוד השופטים מסר את ההודעה למנהלת הליגה שנמצאת בקשר ישיר עם נציגי משרד הבריאות ונכון לעכשיו, טרם התקבלה הוראה מסוימת לגבי בדיקות של אנשים מצד שני המועדונים, אך בכל זאת, קיימת אפשרות בה נציגים מצד שתי הקבוצות, בעיקר אלה שעמדו ליד לייבוביץ', יתבקשו לעבור חקירה אפידמיולוגית.

לכל החדשות, העדכונים והסרטונים על מכבי חיפה, לחצו כאן.

גם ארז פפיר חיובי לקורונה

השופט ארז פפיר נמצא חיובי בבדיקת קורונה שערך הבוקר. פפיר היה השופט הרביעי במשחק בו בני סכנין גברה 0:1 על הפועל כפר סבא. איגוד השופטים עדכן בנושא את מנהלת הליגות והקבוצות ממתינות לעדכונים.

ארז פפיר
ארז פפיר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי